Of ie dat suggereert of niet,als het zo zou zijn,is dat niet goed.
Hirschi Ali is ook behoorlijk rechts,ik sta voor 100 % achter haar ! ( ja daar kijk je van op he )
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik kijk nergens in deze maatschappij meer van op, M, ik ben ook een fan van haar, maar ook van rita verdonk, gewoonweg omdat hun echt iets naar mijn idee voor deze maatschappij willen doen, een grote koffer lef bij zich hebben, dus echt vrouwen met ‘BALLEN’, daar hou ik van, en ik denk ook dat dat nodig is in een rumoerig land als nederland, je moet ook korte metten kunnen maken, en niet steeds in hetzelfde geouwehoer moet blijven hangen, groetjes, kees
En jullie straf,is het moslim zijn.Overal ter wereld zijn de normale mensen het erover eens…jullie “geloof” is minderwaardig…een hoop stront van een varken is nog meer waard dan jullie achterlijk “geloof”, enne…als je zogezegd een buitenlander bent,moet je wel een andere pc nemen en niet met dezelfde waar je moslims ook door de (varkens)zeik haalt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?