Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

het was echt leuk

• M.

Of ie dat suggereert of niet,als het zo zou zijn,is dat niet goed.

Hirschi Ali is ook behoorlijk rechts,ik sta voor 100 % achter haar ! ( ja daar kijk je van op he )

• kees

ik kijk nergens in deze maatschappij meer van op, M, ik ben ook een fan van haar, maar ook van rita verdonk, gewoonweg omdat hun echt iets naar mijn idee voor deze maatschappij willen doen, een grote koffer lef bij zich hebben, dus echt vrouwen met ‘BALLEN’, daar hou ik van, en ik denk ook dat dat nodig is in een rumoerig land als nederland, je moet ook korte metten kunnen maken, en niet steeds in hetzelfde geouwehoer moet blijven hangen, groetjes, kees

• M.

Eens.

• Holy Shit

En jullie straf,is het moslim zijn.Overal ter wereld zijn de normale mensen het erover eens…jullie “geloof” is minderwaardig…een hoop stront van een varken is nog meer waard dan jullie achterlijk “geloof”, enne…als je zogezegd een buitenlander bent,moet je wel een andere pc nemen en niet met dezelfde waar je moslims ook door de (varkens)zeik haalt.

• malcolm

Hier wordt gesuggereerd dat alle moslims abnormaal zijn dus ?

“overal ter wereld zijn de NORMALE mensen het er over eens” ?????

Basisschool tot groep 2 schat ik.

• kees

begin niet weer over niveau, beste M, we zijn niet allemaal zo universitair opgeleid als jij, urch

• malcolm

Dat is correct.

• kees

ach, als je jezelf niet kietelt.

• malcolm

Dan doet u het voor me,altijd makkelijk.

• kees

altijdt met dt, he