nou, vooruit………… ben niet links ben niet rechts, wilde alleen weten hoe mensen reageren als je fel op hun ingaat.ik ben dus marjolein en ben 39 jaar. heb wel een herseninfarct gehad en heb ook 2 jonge kinderen, en ja, heb ook meegemaakt dat we als het ware weggejaagd werden uit ons oude wijkie.ik ben vrij neutraal in meningen, een ieder mag van mij doen en laten wat die wil, als die een ander maar niet schaadt.neutraal gezien vind ik er ewing erg grof, maar er zitten wel een hoop waarheden in, waar ik mij soms toch wel in kan vinden.malcolm vind ik toch wel een van de nettere, altijdt correct, ook al hoef je het met zijn mening niet eens te zijn, complimenten, malcolm. j.w. tja, ook hij kan grof uit de hoek komen, maar zit toch ook wel een kern van waarheid in, en lian, ach, vind ik moeilijk om over te oordelen eerlijk gezegd, want ze kwam niet echt met een hot item als het ware. en ja, nu freerks, beter bekent als snips, al ben ik neutraal, ik moet toch zeggen dat hij totaal geen eigen mening heeft, en dat is jammer, want daar gaat het uiteindelijk toch ook om, het is belangrijk om een eigen mening te hebben, toch? hij valt mensen aan op een manier die intollerant is, jammer.verder vond ik het erg lachwekkend op dit prikbord, en toch ook wel een beetje intressant.ik ben neutraal, maar dat neem niet weg dat ik ook een eigen mening heb, ik ben er van overtuigd dat moslimextremisme levens gevaarlijk is en we moeten proberen om dat met zijn allen te bestrijden, en ja, als links dan helemaal weg moet, dan moet dat maar. nou, luitjes, ik ga nu verder met mijn leven, want ja, ondanks mijn handicap heb ik een druk bestaan, maar vond het erg leuk om jullie op deze manier te leren kennen, groetjes,marjolein