Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

het was echt leuk

• ahum

nou, vooruit………… ben niet links ben niet rechts, wilde alleen weten hoe mensen reageren als je fel op hun ingaat.ik ben dus marjolein en ben 39 jaar. heb wel een herseninfarct gehad en heb ook 2 jonge kinderen, en ja, heb ook meegemaakt dat we als het ware weggejaagd werden uit ons oude wijkie.ik ben vrij neutraal in meningen, een ieder mag van mij doen en laten wat die wil, als die een ander maar niet schaadt.neutraal gezien vind ik er ewing erg grof, maar er zitten wel een hoop waarheden in, waar ik mij soms toch wel in kan vinden.malcolm vind ik toch wel een van de nettere, altijdt correct, ook al hoef je het met zijn mening niet eens te zijn, complimenten, malcolm. j.w. tja, ook hij kan grof uit de hoek komen, maar zit toch ook wel een kern van waarheid in, en lian, ach, vind ik moeilijk om over te oordelen eerlijk gezegd, want ze kwam niet echt met een hot item als het ware. en ja, nu freerks, beter bekent als snips, al ben ik neutraal, ik moet toch zeggen dat hij totaal geen eigen mening heeft, en dat is jammer, want daar gaat het uiteindelijk toch ook om, het is belangrijk om een eigen mening te hebben, toch? hij valt mensen aan op een manier die intollerant is, jammer.verder vond ik het erg lachwekkend op dit prikbord, en toch ook wel een beetje intressant.ik ben neutraal, maar dat neem niet weg dat ik ook een eigen mening heb, ik ben er van overtuigd dat moslimextremisme levens gevaarlijk is en we moeten proberen om dat met zijn allen te bestrijden, en ja, als links dan helemaal weg moet, dan moet dat maar. nou, luitjes, ik ga nu verder met mijn leven, want ja, ondanks mijn handicap heb ik een druk bestaan, maar vond het erg leuk om jullie op deze manier te leren kennen, groetjes,marjolein

• azziz

jou handicap is straf van allah

• M.( MALCOLM )

Wat zijn dan de beloningen ?

• j.w.

Tuurlijk joh. Toont gelijk de achterlijkheid van dat profeetje van je.

• ahum

toch ff een kleine opmerking, azziz.punt 1 beledig jij nu het moslim geloof en punt 2 heb ik aan god te danken dat ik er zo goed vanaf gekomen ben en volledig zal herstellen.nu geef jij als het ware dhr. pastoors gelijk, beetje dom, he? en voor malcolm, beloning? een bommetje aan je kont hangen, en jezelf laten ontploffen en je zult erachter komen, zoals men zegt, kom je dan in het paradijs, zou dan bijna zeggen, probeer het eens uit, knul.groetjes, marjolein

• azziz

de beloning is dat je de gelovigen mag dienen

• azziz

jou god is een looser wie laat zich nou met zo'n gek mutsje van doorntjes aan de kruis hangen

• kees

jouw god bestaat niet, is slechts een illusie. een illusie van hersenspoeling, je zover krijgen dat je belooft wordt dat je na een zelfmoorddaad in het paradijs komt.en ach, achterlijk als je daarin gelooft.en als je echt een moslimextremist bent, wat ik overigens betwijfel, hoor, volgens mij ben je gewoon een ordinaire oproeikraaier, snap ik niet wat jij hier doet, of ben je bang, azziz? waar ben je eigenlijk voor gevlucht dan? juist vanwege dat extremisme? dat bepaald maar weer eens dat je jezelf erg tegen spreekt, niet waar?hier de held proberen uit te hangen, tenminste dat denk je, eigenlijk ben je gewoon een laf mannetje,en waar je vandaan komt vluchten, vluchten uit angst.erg dubbel, hoor.

• M.

Inderdaad,net zo laf als extreem rechtse idioten.

• kees

precies, M, we mogen allemaal links of rechts zijn, maar niet extreem.vind het alleen jammer dat sommige hier, bijv. cavia suggereren dat als je rechts denkt, je ook gelijk extreem bent.