Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Even terugblikken

• kees

eerlijk is eerlijk, geld ook voor snips. dat met dat homo gebeuren slaat ook nergens op.van iedere kerk hier mag iedereen homo zijn, maar ik geloof dat je juist in een moskee verbannen wordt als je homo bent

• M.

Ik vrees van wel.

• SNIPS

???? de Paus is voor homo's?

• kees

nee, snips, maar als homo mag je in iedere katholieke kerk komen, daar word je niet verbannen zoals in een moskee

• SNIPS

Zolang je maar niet vertelt dat je Homo bent, en dan mag je ook gewoon de moskee binnen.

• kees

erg vermoeiend, dit, snips. nee zou het in de moskee niet zeggen, maar in de katholieke kerk kun je dat gewoon wel

• j.w.

Dat moet jij zeggen Malcolm ik heb van jou nog niet een serieus stukje gelezen. Ja kankeren op de stukjes van mij en J.R. Ewing.

• j.w.

En dat is nou precies het probleem van de Islam.

• j.w.

En nee ik ben geen homo. En nee ik heb niets tegen homo's. Ken ook Homo's die vrij rechts zijn. HOmo zijn heeft niets met politieke kleur te maken. Een bekend voorbeeld daarvan is helaas doodgeschoten. Pim Fortuyn was vrij rechts en ook vrij homo.

• M.

Ja,en dat zal ik blijven doen,ik hou niet van RACISTEN.Die zijn voor mij nog minder als een varken.