Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Even terugblikken

• JR Ewing

1. Re: 3. JR Ewing 14-11-2005 20:15

Braak? Dat is alles? Verder geen weerwoord? En mijn volledig onderbouwde reacties worden verwijderd? Kinderachtig maar o zo kenmerkend voor de linkse kerk.

2. Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JR Ewing 12-11-2005 15:28

Dank je Snips. Uit jouw mond zijn deze woorden een groot compliment. Looser!

3. Re: Wethoudersstoel in nemen door vertegenwoordiger uit d emoslimgemeenschap. JR Ewing 10-11-2005 21:31

Respectabel, taal, opleiding, niveau? Ha ha ha, geen van allen op toepassing op moslims in het algemeen.

4. Re: Heroes JR Ewing 10-11-2005 21:11

Is dit een quiz Malcolm? Wijs de held aan? Ik zie er geen! Echt niet! Deze mensen hebben niets betekend of betekenen nog steeds niets voor deze aardkloot. Behalve Kennedy, die heeft wel een paar leuke

5. Re: heel simpel JR Ewing 09-11-2005 21:43

Sterf Smurfke!

6. Re: IS DIT WEL ZO ERG?!? JR Ewing 09-11-2005 21:40

Ja, dit is heel erg. En volslagen krankzinnig. Ten eerste vraag ik me af hoe het mogelijk is dat in een democratie een wethouder een spreekverbod krijgt opgelegd ten aanzien van moslims. Ten tweede he

7. Re: D.E. D.I.A.L.O.O.G. ! JR Ewing 08-11-2005 23:02

De ‘dialoog’ is de pest van onze samenleving. Job Cohen, je weet wel..het Amsterdamse burgermeestertje…..zal tijdens zijn dialogen nog zijn besneden pikkie in een geitenreet stoppen op het altaar va

8. Re: D.E. D.I.A.L.O.O.G. ! JR Ewing 08-11-2005 22:40

Grappig, Malcolm, dat uitgerekend jij de link tussen alochtoon en moslim legt. Niets mis mee hoor, zeg je eindelijk eens een waar woord. Uniek in jouw geval want voor de rest heb je nog minder te meld

9. Re: heel simpel JR Ewing 08-11-2005 22:35

Dankjewel, Ahum. Ik ben ook erg blij dat er, naast jw en mijzelf, weer iemand op de pagina is verschenen die weet waarover hij praat en die de rest van de mafketels op deze pagina op zijn/haar waarde

10. Re: heel simpel JR Ewing 08-11-2005 18:13

Weet je wat zo heerlijk is aan types als jij, Snips? Het is zo verdomd goed voor mijn ego dat imbecielen als jij bestaan. Ik weet dat ik hoogbegaafd ben t.o.v. jou maar dat betekent nog niet dat ik ni

11. Re: D.E. D.I.A.L.O.O.G. ! JR Ewing 08-11-2005 18:09

Folkert van de Graaf behoorde toevallig tot een extreme dierenrechten groepering. De moord op Fortuyn kwam niet uit deze hoek. Misschien is Volkert van de Graaf ook wel gek op taco's. Dat wil nog niet

12. Aboe Jajah JR Ewing 06-11-2005 12:04

Goud van oud. Hieronder een prachtige column van Theo van Gogh. Je weet wel, de man waarna deze site is vernoemd. De pooier van de Profeet Ach, dat w

13. Rita Verdonk JR Ewing 06-11-2005 11:45

Hieronder zie je de loopbaan van Rita Verdonk. Duidelijk is dat zij veel ervaring in het gevangeniswezen heeft. Wat mij niet duidelijk is is dat zij nog zo mild is ten aanzien van alochtonen. Zij heef

14. Brand cellencomplex JR Ewing 06-11-2005 11:37

Heeft iemand op TV de priester gezien die ZIJN verhaal vertelde? Hij vertelde namelijk hoe de brandweermannen (mannen die hun leven wagen om anderen te redden) die het vuur bestreden werden bekogeld m

15. Re: Wat een afgang. JR Ewing 06-11-2005 10:51

Lian, jij stapt zeker ook op een groep Marokkanen in de Diamantbuurt af op het moment dat ze iemand aan het aftuigen zijn en zegt: 'Zeg jongens, beseffen jullie wel dat het illegaal is wat jullie nu d

16. Loverboys JR Ewing 06-11-2005 00:08

Nog zo'n prachtig product van onze multiculturele samenleving. De loverboy. Zoals ieder weldenkend mens weet is zo'n 97% van de loverboys van niet-Nederlandse afkomst. Wat zo opvallend is is dat de M

17. De multiculturele samenleving JR Ewing 05-11-2005 23:42

Wat is nou precies die multiculturele samenleving? Waar ligt de oorsprong? Moeten we er blij mee zijn? Is het een verrijking? Veel vragen. Wat de multiculturele samenleving is? Een vloek, ontstaan ui

18. Re: samir a JR Ewing 05-11-2005 13:02

Overal waar extreem rechts demonstreerd verloopt de demonstratie geweldloos tot de linkse honden ten tonele verschijnen. Zij zijn ten alle tijde de agressor. Kijk maar naar landen als Noord-Korea, Chi

19. Re: Wat een afgang. JR Ewing 05-11-2005 12:57

En Nelson Mandela is een Afrikaanse gezagondermijnende kaffer zonder respect voor de blanke meester.

20. Re: Kapper. JR Ewing 05-11-2005 12:54

Mijn Turkse kapper spreekt vloeiend Nederlands en WERKT. Dit geldt tevens voor de Turk waar ik altijd mijn pizza's haal. Conclusie: deze mensen zijn GEïNTEGREERD Malcolm, GEïNTEGREERD. En daar gaat he

21. Re: Kapper. JR Ewing 05-11-2005 12:47

Ik kom ook altijd bij de Turkse kapper. Inderdaad word ik daar voor weinig geld goed geknipt voor weing geld. En Turkse pizza's zijn ook heerlijk.

22. Re: Wat een afgang. JR Ewing 05-11-2005 12:08

Dus burka's mogen volgens jou niet verboden worden maar algehele gezichtsbedekking wel? Hieruit blijkt dat je niet weet waarover je lult. Een burka en algehele gezichtsbedekking gaan namelijk ALTIJD h

23. Re: Normen en waarden. JR Ewing 05-11-2005 12:05

Jij in ieder geval niet Pino. Die naam past beter bij je omdat je verbaal ongeveer op hetzelfde niveau zit/

24. Re: Normen en waarden. JR Ewing 05-11-2005 12:04

Malcolm de Nederlander (iets wat ik overigens zéér betwijfel omdat je naam me doet vermoeden dat je een parasiterende nazaat van de slavernij bent), wat ben jij oer en oerstom.

25. Re: Wat een afgang. JR Ewing 05-11-2005 11:58

Cavia, wat ben jij een onvoorstelbaar dom en naïef produkt van moeder natuur. Sinterklaas die een bom onder zijn ‘soepjurk’ draagt. Lazer toch op. Sinterklaas is een oerhollandse traditie waar onze ki

26. Re: reportage op BNN JR Ewing 02-11-2005 23:07

Helemaal mee eens. Stel je voor: Iemand komt mijn keuken binnen en treft aan op het aanrecht: Paprika, rundvlees, kip, mexicaanse kruiden, burrito's, advocado's etc.etc. en zegt 'hé lekker, ga je Mexi

27. Re: Free Record Shop JR Ewing 02-11-2005 21:33

Lian, ik ben blij dat dit prikbord wordt bezocht door intelligente personen van jouw kaliber. Of ik dit meen? Beslist niet! Jij bent de belichaming van de ultieme domheid die zich etaleert in links Ne

28. Politieke vraag!!! JR Ewing 23-10-2005 23:17

Hoe vinden jullie het dat Geert Wilders, Rita Verdonk en Ayaan Hirsi Ali volledig worden doodgezwegen door onze linkse media?

29. Zielig stelletje loosers JR Ewing 23-10-2005 21:51

Het valt me telkens weer op wat voor een zielig stelletje loosers deze pagina bezoekt. Wat me ook mateloos irriteert is dat jw en ik als één persoon worden beschouwd omdat we toevallig op één lijn zit

30. Re: The return of..j.w… JR Ewing 22-10-2005 14:40

Grappig hè? stompzinnige cavia. Je krijgt bijna de indruk dat we elkaar kennen. Misschien zijn we wel goeie collega's. Wie zal het zeggen. Eén ding is zeker…we zitten op dezelfde golflengte.

31. Re: doet ie het JR Ewing 21-10-2005 19:47

Dus wel. Dom element!!!

32. Re: doet ie het JR Ewing 21-10-2005 19:47

Ha ha ha! Stom wijf!

33. Re: doet ie het JR Ewing 21-10-2005 19:46

OETLUL!!!

34. The return of…. JR Ewing 21-10-2005 19:33

Hey, motherfuckers, JR is back!!!!!

35. ……….. JR Ewing 21-10-2005 19:31

………….

36. Re: ……… JR Ewing 15-10-2005 12:13

Correctie, die NSB-ers zijn jij, snips, malcolm y, petertje etc. (m.u.v. jw natuurlijk). Jullie heulen met de moslims die ons land naar de verdommenis helpen of volg je het nieuws niet? Je bent zeker

37. Re: nederland is geschiedenis JR Ewing 15-10-2005 12:08

Leer toch eens Nederlands, stumper, als je ooit serieus genomen wil worden.

38. Re: nederland is geschiedenis JR Ewing 15-10-2005 12:07

Correctie, ik ben geen racist. Ik richt mij hoofdzakelijk tegen en bepaalde religie. Af en toe dik ik het een betje aan met een racistische uitlating om debieltjes als jij uit de tent te lokken. Lukt

39. Re: nederland is geschiedenis JR Ewing 15-10-2005 12:05

Wederom een reactie die mij doet beseffen dat je een simpele labiele trut bent, Trudy. Dank je voor de zoveelste bevestiging.

40. Re: nederland is geschiedenis JR Ewing 15-10-2005 12:04

Het doet me pijn aan m'n hart om dit te zeggen, maar in dit opzicht ben ik het met je eens, Malcolm Y.

41. Re: nederland is geschiedenis JR Ewing 15-10-2005 12:02

Israel is een land dat is omringd door uitsluitend agressieve, fundamentalistische moslimstaten. Alles wat Israel doet is uit zelfverdediging. Iedereen die dit niet inziet is net zo achterlijk als al

42. Re: nederland is geschiedenis JR Ewing 15-10-2005 11:57

Fuat, ik ben blij dat je dit zegt. Jij spreekt namelijk voor het gros van de moslims in Nederland. Al geloof ik dat je fake bent en gewoon reacties aan het uitlokken bent. Wat je trouwens aardig lukt.

43. Re: De vijf zuilen der islam JR Ewing 13-10-2005 22:47

Helemaal mee eens JW. Ook Peter weet, net als de overige linkse honden op deze pagina, totaal niet hoe de multiculturele samenleving in elkaar zit. Moslims zijn door en door verrot. Wat mij betreft zi

44. Re: ……… JR Ewing 13-10-2005 22:41

U zegt? Malcolm, is dat je echte naam? Dan zullen je ouders ongetwijfeld nakomelingen van de prachtige slavernij zijn. Je weet wel, de goeie ouwe tijd toen de kaffers nog werkten.

45. Re: nederland is geschiedenis JR Ewing 13-10-2005 22:38

Chinezen werken. Bijna allemaal. Beroepsmatig wordt ik bijna uitsluitend met werkende Chinezen geconfronteerd. Nog een positief punt aan Chinezen is dat ze integreren en respect tonen voor Nederlandse

46. Re: nederland is geschiedenis JR Ewing 13-10-2005 22:32

Fout, labiele Trudie. JR Ewing werkt full time bij een grote zorgverzekeraar en ziet dagelijks dat juist het gros van de alochtonen zich op grond van een bijstandsuitkering aanmeldt voor het ziekenfon

• lian

wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen ? Bladzijde vulling …

• ahum

weet je wat ik nou zo leuk vind van snips? hij heeft een stukje geschreven na aanleiding van de moord op theo van gogh ( lees op theo van gogh.pagina) en daarin riep die als het ware het volk op om te zeggen wat je op je hart hebt, hij zei zelfs schreeuw het uit mensen!!!!!!!!! we leven in een vrij land, dus mogen we zeggen wat we willen. dat waren zijn worden. en wat doet hij nu? hij verafschuwt onze meningen, gaat persoonlijk met mij de aanval aan om het feit dat mijn verhaal niet de waarheid is, en noem maar op. en van dat soort mensen kots ik dus echt, die hebben geen mening, en lullen gewoon maar wat mee om in een goed blaadje te komen.nep is die, hartstikke nep. ik heb liever een mening, mijn eigen mening, die ik overigens niet verander, als dat ik zo nep ben als snips. lees dat stukje maar eens van die gluipert

• j.w.

Tja Snips @!#$ je hier maar is uit. Ahum slaat de spijker precies op de kop. Bravo ahum.

• ahum

en dat bedoel ik j.w wij houden ons aan ons standpunt, zo zie je maar weer hoe schijnheilig iemand als snips kan zijn, he? ach, je zal maar geen eigen mening kunnen hebben, zielig, hoor

• SNIPS

Ter verduidelijking - aangezien jij altijd vooroordelen uitwerkt tot waarheid - ik heb dat zeker gezegd, en ja, ik verafschuw je meningen, maar ik ga tenminste in op wat je zegt - en jij gaat nooit in op wat ik zeg. Want JIJ hebt geen argumenten omdat JIJ geen eigen mening hebt (je praat anderen na en doet verder geen moeite om je te verdiepen in de materie).

Schreeuw het maar uit, zeker, maar ga niet zielig doen als iemand je tegenspreekt, want he, ik schreeuw het ook uit en ik bevecht jullie fascisten tot het einde.

Mijn mening is overigens heel duidelijk: Links en rechts is onzin (ze bestaan niet, alleen in de gedachte van de extremisten) en liefde is de enige waarheid (maar voordat jij begrijpt wat liefde is, zijn we wel weer wat verder).

Dus: ik bestrijd jullie uit liefde voor jullie (dit snap je ook niet, en toch is het zo) - jullie hebben niet door dat jullie gemanipuleerd worden en gebruikt worden om de werkelijke machthebbers op hun plaats te houden - zij zullen jullie net zo goed als de moslim uitmoorden en zonder samenwerking gaat de wereld die jij waardeert net zo goed naar de klote als de mijne die ik waardeer.

Capice?

SNIPS

• SNIPS

Lees mijn bebricht maar, pik - het is trouwens zielig om te zien dat jij slechts de schaduw bent van ahum.

• SNIPS

Lees mijn bericht maar. Niet dat ik verwacht dat je er serieus op in zult gaan.

• ahum

het is droevig voor je dat jij nooit geen liefde hebt gekent, freerk, maare is nog te leren, hoor, misschien een heeeeeeel klein beetje hoop voor je, sterkte ermee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! droevig, droevig, droevig

• ahum

hoe kan ik hier nou serieus op ingaan, man, hahahahahahahahaha, jij lult je eigen zo tegen, hahahahaha. jij zou verbannen moeten worden. kom van je luie reet en doe wat nuttigs voor de maatschappij, inplaats van zogenaamd 15 jaar onderzoek achter je pc.mijn verhaal van waar ik gewoont hebt is waarheid, freerk, en ben niet de enige. ga eens op pad, man, ga het werkelijke leven eens in, onderzoek dat eens voordat je je oordeel klaar hebt, oh nee, sorry, je hebt geen eigen oordeel he? go away, please