http://www.stopdehetze.nl/index.html
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGroot gelijk…hadden ze maar nooit naar ons Nederland moeten komen.Als hun problemen hebben in hun onderontwikkeld land,moeten ze het maar zelf zien op te lossen.En dat hiet het geld zit,klopt toch allang niet meer…ik moet als gezinshoofd mijn vrouw en 2 kinderen zien te onderhopuden van nog geen €800.- per maand.En wat krijgen die fucking asiel(lige)zoekers…heel wat meer dan ik heb.Ik zou bijna wéér zeggen:EIGEN VOLK EERST,maar als je dat zegt ben je en racist.Nou,dan ben ik maar een racist,ben er dan ook nog trots op.
Dar deze mensen hulp nodig hebben kan ik begrijpen,maar dat dat volk uit hun eigen regio dat dan doet,waarom wij?Ik moet ook iedere € 0.10 omdraaien,en dat volk krijgt alles wat ze willen hebben.Ik ben taxichauffeur geweest en heb voor een asielzoekerscentrum gereden,omdat mijn baas een contract had afgesloten met die debielen die dat volk hierna toe haalt,maar als die zoekertjes niet tevreden waren over hun huisvestiging,staken ze hun huisje in de fik (zie je de overeenkomst met Schiphol).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?