Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Is dit wel zo erg ?

• Malcolm

http://www.nu.nl/news/622393/11/Gemeenteraad_Rotterdam_stuurt_wethouder_Pastors_weg.html

• Malcolm.

Nee,zeker niet !

• ahum

wat hield pastors een mooie toespraak, zeg, beter had die het niet kunnen verwoorden, en nogmaals, de deelraad is er voor kweetjes, labiele personen, die alleen maar ja en amen zeggen, uhhhhhhhh, misschien iets voor jou, malcolm of uh snips?

• Malcolm.

hehehehe

• ahum

dit bevestigd maar weer eens dat het cda een stelletje schijters zijn, eerst lekker mee lullen en als het er dan op aan komt druipen ze af, nee dat is lekker, ik hou meer van mensen die een standpunt hebben en die ook houden. maaaaaaaaaaaaaaar rotterdam is er nog niet, en zeker het cda en groenlinks niet, want gelukkig, goddank, zijn in maart 2006 de gemeente raads verkiezingen, en zeker na dit incident heb ik helemaal het volste vertrouwen erin. rotterdam werd eindelijk eens goed en hard aangepakt, op die manier die we allemaal willen, en wordt ineens afgekapt door een paar debielen.

• JR Ewing

Ja, dit is heel erg. En volslagen krankzinnig. Ten eerste vraag ik me af hoe het mogelijk is dat in een democratie een wethouder een spreekverbod krijgt opgelegd ten aanzien van moslims. Ten tweede heeft de beste man NIETS verkeerds gezegd. Moslims verschuilen zich altijd achter hun religie. Uitsluitend ‘ongelovigen’ = niet-moslims, zijn slachtoffer van hun misdrijven. Zij zien dit niet eens als misdrijven omdat zij geen boodschap aan ‘ongelovigen’ hebben. Denk even terug aan de opmerking die Mohammed Bouyeri plaatste tegenover de ouders van Theo van Gogh. Hij voelde hun pijn niet omdat zij ‘ongelovigen’ zijn. Zo denken niet allen radicale moslims maar ook gematigde moslims. Wanneer het uiteindelijk escaleert, en dat zal niet lang meer duren, dan bestaan er uitsluitend nog maar radicale moslims. Volgens mij is dit nu al het geval want ze volgen bijna allemaal de letteren der Koran waarmee je volgens mij op een extreme manier je geloof beleid. Hoe dan ook, Pastors heeft 100% gelijk en Pim Fortuyn draait zich om in zijn graf nu de beste man de laan wordt uitgestuurd.

• j.w.

Walgelijk is het. Weer iemand die zijn mond gesnoert wordt om zijn mening.