voordat het verkeerd overkomt, ik heb het een beetje vreemd neergezet, maar ik bedoel dus dat mijn vader zo'n figuur als snips vroeger een nsb'r had genoemd, landverraders, van die gluiperige meelopers
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsConclusie:Nee,niet belangrijk,eerder verlichting voor de stad.
Deze stoel mag wat mij betreft worden ingenomen door iemand uit de moslim wereld die van de hoed en rand weet en de opleiding en ervaring er voor heeft,maar daar zal L.R. het zeker niet zoeken,of wel ? Dat is te bedreigend zeker……het zou goed zijn voor de dialoog.
De stoel moet zeker worden ingenomen door iemand van Groen links of een van een andere linkse partij. Die hebben toch het beste voor met de allochtonen? Het leuke is dat moslims vaak tegen de punten zijn die een partij als Groenlinks belangrijk vind. Ik noem bijvoorbeeld de positie van de Vrouw. Als de Moslims het ooit voor het zeggen krijgen in Nederland zullen de linkse partijen als eerste verboden gaan worden.
hahahahahaha jij wordt steeds grappiger Malcolm. weet jij wel wat demoniseren betekent? Wie op dit moment gedeomiseerd wordt is Rita Verdonk van de VVD. De VVD is volgens mij nog altijd een rechtse party. Pim Fortuyn heeft is vermoord na het demoniseren door D66, Groen Links , SP. Stuk voor stuk Linkse partijen die Demoniseren. En nu beweer jij dat links gedemoniseerd wordt? hahahahahaha
Waar baseer je op dat ik beweer dat alle moslims Links zijn? Wat ik zei is dat Linkse partijen het heel erg opnemen voor moslims. Maar dat moslims zich vaak niet kunnen vinden in standpunten zoals de positie van de vrouw die de Groen links uitdraagt. Je zou ook kunnen zeggen dat Linkse partijen het opneemt voor mensen die het niet met hun eens zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?