Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

D.E. D.I.A.L.O.O.G. !

• Malcolm

Waarom wordt er eigenlijk zo de nadruk op “allochtonen” gelegd in alle discussies,denken JULLIE nu werkelijk dat de islam de oorzaak is van alles wat fout is in Nederland ?

Het gaat om pure ANGST ! Het is tenslotte makkelijker te klagen en te bevooroordelen en te discrimineren dan energie in de dialoog aangaan te starten,want veel van deze mensen die bovenstaande hanteren kunnen dit psychisch niet opbrengen namelijk.

Veel Nederlanders doen ook zeer foute dingen die het daglicht niet kunnen verdragen,ze zijn schijnheiliger en hypocrieter bijvoorbeeld met deze dingen.

Sommige media spelen hier handig op in en verrijken het sensatiegevoel ( maken van een mug een olifant en verdraaien woorden en breiden het verhaal overbodig uit met sappige teksten zodat het allemaal wat heftiger lijkt dan het in werkelijkheid is )waar domme mensen om smeken bijna,het leest zo lekker weg,ze beseffen derhalve niet wat er voor schade wordt aangericht.

Er zijn derhalve vele goede initiatieve projecten gestart in de grote steden,en niets of niemand kan deze projecten afbreken,vele zijn al met groot succes geslaagd namelijk.

• j.w.

Man,

Jij weet niet eens wat het woord dialoog betekent.

• ahum

malcolm, het gaat om extreme moslims, daar gaat mij eigenlijk de hele discussie om, en je kan er niet omheen dat dat een groot probleem is, en niet alleen in nederland, maar over de hele wereld, ik vind het niet normaal dat iemand letterlijk afgeslacht wordt vanwege zijn mening.ik zie al dat ik een moslim zijn strot afsnijd, omdat ik het niet met hem eens ben, hoe denk je dat er dan gereageerd wordt?

• Malcolm

Jw,juist jij weet niet wat dat betekent,mensen met gedachten zoals jij helpen dit land juist finaal naar de kloten,je denkt dat je helpt,maar je maakt je eigen mensen psychisch kapot.

• SNIPS

Het hypocriete is dat er niet zo gereageerd werd op de extreme dierenrechten groeperingen toen 1 van hen Pim Fortuyn afschoot.

Leg me het verschil eens uit?

SNIPS

• ahum

en welke groep stond bij pim's huis te juichen? precies. en waarom is pim vermoord? niet, omdat die niet van dieren hield, dus uhhhhhhhhhh ga lekker fietsen, jij, hahahaha

• SNIPS

Wauw, dat is een knappe manier van redeneren, zeg. Geen wonder dat je zulke stompzinnige standpunten hebt. Wat ben jij dom. Onwaarschijnlijk.

SNIPS>

• ahum

ben blij dat jij dan zo bijdehand bent, is er toch nog iemand die voor die arme stakkers, uch uch, op komt, hahahaha, fijne dag verder

• SNIPS

Bijdehand is mijn middelste naam.

• JR Ewing

Folkert van de Graaf behoorde toevallig tot een extreme dierenrechten groepering. De moord op Fortuyn kwam niet uit deze hoek. Misschien is Volkert van de Graaf ook wel gek op taco's. Dat wil nog niet zeggen dat elke tacovreter Fortuytn heeft vermoord.