Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Iran met zijn anti Israëlcampagne

• j.w.

Bron website www.telegraaf.nl

Dit zegt allemaal weer genoeg hoe een land denkt over zelfmoordterrorisme.

Iraanse tekenfilm verheerlijkt zelfmoordenaars

LONDEN - De Iraanse staatstelevisie heeft een tekenfilm uitgezonden die zelfmoordaanslagen tegen Israëliërs verheerlijkt. De tekenfilm toont hoe een jongen zichzelf opblaast, nadat tegen hem is gezegd: „Ga en toon de zionisten hoe dapper en heldhaftig de kinderen van Palestina zijn.”

De tekenfilm werd een week geleden uitgezonden tijdens de zogeheten Jeruzalem-dag, waarop Iraniërs jaarlijks massaal protesteren tegen de bezetting van de Palestijnse gebieden door Israël, meldde de Britse krant The Sunday Telegraph.

De tekenfilm lijkt onderdeel uit te maken van de oproep van de Iraanse president Ahmadinejad om Israël „van de kaart te vegen”, zoals hij dat vorige week tijdens een conferentie uitdrukte. Die oproep zorgde voor internationale verontwaardiging.

• gusta

Het verbaasd me dat niemand reageer op dit stukje. Israel het enige democratische landje omringd door islamitsche dictaturen. Het interesseert die linkse kerk geen ruk als dit land van de kaart wordt geveegd. Het vroegere anti-semitisme is nu anti zionisme geworden. Ik word treurig als ik verschillende stukjes lees w.o. van anton dat hij zich alvast gaat aanpassen aan de islamitische cultuur. Het is een schande om deze figuur nog een nederlander te noemen.

In iedergeval ik vecht me liever dood dan in een burqa te lopen. Want als de islam het voor het zeggen krijg dan zijn wij vrouwen de klos!!

• Malcolm

:Z

Is de afwas al gedaan ….?

• j.w.

Jij denk dat het allemaal wel meevalt daar in Iran Malcolm? Vanmorgen las ik opnieuw een stukje in de krant waarin Iran het terreur tegen Israël goedkeurt. Dit keer in de vorm van een tekenfilmpje.

• Malcolm

Israel moet met zijn misdadige poten uit Palestina blijven,net als de Russen uit Tsjetsjenie weg moeten.

Bovenstaande valt onder vrijheid van meningsuiting.

• j.w.

Je weet helemaal niets van de geschiedenis van Palestina/Israël. Helemaal niets anders zou je wel beter weten Malcolm.

• Malcolm.

Nu komt opeens de geschiedenis wel weer naar voren,vreemd,ik hoor bijna geen 1 Nederlander meer over de slavenhandel bijvoorbeeld….een geschiedenis waar Nederland zich uiterst zorgvuldig mee bezig heeft gehouden.

• ahum

vind je het gek, malcolm dat niemand daar meer iets over zegt, hahahaha, zie geen ene getraumatiseerde neger rondlopen hier, heeft echt geen sporen nagelaten op het verre nageslacht, hahahaha, de negers die ik zie, zijn alleen maar lui, ouw, doet pijn, he

• Malcolm.

Waar baseer jij dat op,ahum ?

• j.w.

Haal jij nu ook alweer die Slavenhandel erbij? hahahahahaha.