Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Loverboys

• JR Ewing

Nog zo'n prachtig product van onze multiculturele samenleving. De loverboy. Zoals ieder weldenkend mens weet is zo'n 97% van de loverboys van niet-Nederlandse afkomst. Wat zo opvallend is is dat de Marokkaanse loverboys zich uitsluitend fixeren op meisjes uit niet-islamitische (lees: ongelovige) culturen. Antilliaanse loverboys daarentegen fixeren zich op alles wat een k u t heeft omdat ze denken als honden. Hoe dan ook, ik sprak laatst een oude dame die haar beklag deed over wat haar kleindochter overkwam. Haar kleindochter, 14 jaar, ontmoette een Noord-Afrikaans geitenneukertje. Het geitenneukertje was lief, charmant, knap en romantisch. Precies wat een meisje op die leeftijd zoekt. Het meisje raakte volledig geïsoleerd van iedereen die ze liefhad. Ze beroofde zelfs haar oma, de vrouw die ik sprak, terwijl die vuile parasiterende Noord-Afrikaanse k a n k e r hond stond te lachen. Sindsdien heeft ze haar kleindochter nooit meer gezien. Nogmaals, lang leve de cultuur die wordt geleid door een god die slechts een darmgas van het universum is, genaamd Allah de verschrikkelijke.

• j.w.

Dan heeft die geitenneukertje geluk dat het meisje geen kleindochter is van mijn Oma. Dan had het geitenneukertje een beste klap voor zijn harses gekregen.

• lian

waar waren de ouders van dat meisjes ! naief opgevoed zeker oh ja nee het was zelf een totaal onschuldig lammetje. De meeste meiden waar dit bij overkomt zijn namelijk al de sociaal zwakkeren !

• j.w.

Wat wil je hiermee zeggen Lian? Over de AL sociaal zwakkeren. Het lijkt wel of je een afkeer tegen deze bevolkingsgroep hebt? Dit maak ik tenminste wel op uit jouw reactie.

Tuurlijk kun je je ook afvragen waar de ouders van dit meisje waren. Maar gaat het niet over de instelling van de Loverboy in het stukje van J.R. Ewing? De Loverboys zoals J.R. al zei die voornamelijk uit allochtone jongeren bestaan? En die azen inderdaad niet op zelfverzekerde meiden maar op de wat naïevere meiden.

Uit jouw reactie proef ik ook heel erg: eigen schuld dikke bult voor die meiden, moeten ze maar niet zo naïef zijn!

• ahum

ongelooflijk, lian, maar alles wat fout is in nederland keur jij goed, wat ben jij?

• lian

keur niets goed maar helaas pindakaas , hier in het hoge noorden lopen ook nederlandse loverboys rond. Het is een algehele teken van de verloedering van de maatschappij. de egoisme van de mens en zijn behoeftes, het niet opkomen voor elkaar en de zorg voorelkaar. Daar hoef je niet een bevolkingsgroep voor zwart te maken. Roep toch ook niet dat alle Nederlandse mannen pedo's zijn om dat sommigen voor de kindersex naar Thailand afreizen ?????

• ahum

en waar zijn dan de ouders van de marokkaanse kindertjes van 4 jaar die om 22.00 nog buiten lopen?

• lian

en oh ja dit stukje even gekopierd uit info overDe loverboy probeert er naar toe te werken dat hij met het meisje naar bed gaat.

Bij moslim meisjes heeft hij vooral het doel om haar daar later mee te chanteren of te bedreigen. Er is soms zelfs sprake van verkrachting/ ontmaagding, om zo de weg naar huis helemaal af te snijden.

loverboys

Dus het gaat niet eens om “onze Nederlandse ”meisjes maar om elk ras, ongeacht het geloof

• Superman

Lian, trutje, ik hoop dat ik in het echt een keertje tegen kom.

• lian

en wat wil je daarmee zeggen, of is beledigen het enige wat je kan ?