Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

samir a

• j.w.

voor wie nog twijfels aan de bedoelinen van Samir A.

Hieronder één van zijn citaten:

Ook heeft hij een boodschap aan het Nederlandse volk. „Wij zullen wraak nemen voor elke moslim die gesneuveld is terwijl hij de eenheid van Allah aan het verdedigen was. Jullie worden als strijders beschouwd, omdat jullie deze regering hebben gekozen. Jullie vermogens en jullie bloed zijn voor ons veroorloofd (legitiem).”

Hieruit blijkt dat we te maken hebben met een terrorist.

• Malcolm

Ja,erg hoor,absoluut,maar wat dacht je van de kinderen die gezellig Halloween vieren,en een stel Hollandsche idioten vindt het nodig om elkaar af te maken “in front off”,ook heftig,of minder ernstig vindt je ??

• j.w.

Ja Malcolm dat is ook erg, maar daar gaat het nu niet over.

Iemand als Samir A, vind dat ie het recht heeft om jou en mij te vermoorden (ik ga er even van uit dat je geen radicale moslim bent) omdat wij een regering hebben gekozen die die de Islam aanvalt (zo staat het er min of meer).

Die crimineeltjes hebben als doel een ander crimineeltje te liquideren. Die hebben het niet op Malcolm en J.W. gemunt. En ja ik ben ook bank dat tijdens zo'n liquidatie onschuldige slachtoffers vallen.

• ahum

je haalt dingen door elkaar, malcolm, als jij beweert dat je echt nederlander bent, het spijt me, maar dan schaam ik me echt voor je, jij kan alleen maar kritiek leveren op alles en iedereen wat nederlands is

• ahum

samir a verdient niet eens een proces, kost alleen maar een hoop geld, een granaat onder zijn ballen hangen en daarna nog ff door laten kreunen

• j.w.

Samir A verdient toch nog wel een klein afscheidscadeau? We geven hem een Russisch Jasje. Ga in Afghanistan maar vragen wat dat is.