Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kapper.

• Malcolm.

Ben vandaag weer naar de Turkse kapper geweest,wat een genot en wat een koninklijke behandeling,bij mijn vorige hollandse kapper betaalde ik maar liefst 21 euro,na 15 minuten sta ik weer buiten,hier 10 euro en ruim een half uur op de stoel,vakmensen zijn dit,en tonen nog de tijd en respect voor mensen.

Ben zo terug,ik ga even een Turkse pizza halen.

• JR Ewing

Ik kom ook altijd bij de Turkse kapper. Inderdaad word ik daar voor weinig geld goed geknipt voor weing geld. En Turkse pizza's zijn ook heerlijk.

• JR Ewing

Mijn Turkse kapper spreekt vloeiend Nederlands en WERKT. Dit geldt tevens voor de Turk waar ik altijd mijn pizza's haal. Conclusie: deze mensen zijn GEïNTEGREERD Malcolm, GEïNTEGREERD. En daar gaat het nou precies om. Conclusie, je lult wederom als en kip zonder kop met vogelgriep.

• ahum

ben ik het helemaal mee eens jr ewing, hahahaha

• Malcolm.

U stigmatiseert alweer !

Niet alle Turken spreken namelijk vloeiend Nederlandsch en zijn geintegreerd.

:D

• j.w.

Jij bent echt stom Malcolm. Waarop baseer jij dat J.R. stigmatiseerd? Hij zegt alleen dat zijn Turkse kapper vloeiend Nederlands spreekt en werkt?

• Malcolm

Auteur: JR Ewing (83.119.71.—)

Datum: 05-11-2005 12:54

Conclusie: deze mensen zijn GEïNTEGREERD Malcolm, GEïNTEGREERD.

Volgens mij wilt u alleen lezen op de manier hoe u het wilt.

• j.w.

spreek voor jezelf Malcolm.

• ahum

en weer begrijpt malcolm het niet, pffffffffffffffff

• gusta

Wat zijn die malcolm en lian toch een ongelovelijke naievelingen. Het maar blijven geloven in de fantastiche multie culturele samenleving. Alles wat van de moslims komen is goed.

Ik ben het eens met JR Ewing als je werkt en nederlands spreekt en mee doet in de nederlandse samenleving is dat gewoon goed. En gelukkig die mensen bestaan ook. Alleen vraag ik me af wat gebeurd er bij een burgeroorlog tussen nederlanders en nederlanders met een moslim geloof ( de grote meerderheid) die je nu niet hoort.

Ik heb ze niet gezien bij de herdenking van Theo. Voor wie gaan ze partij kiezen.

En hebben wij hierdoor, en de rest van Europa, het paard van Troje binnen gehaald?