Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat een afgang.

• Malcolm

Ongelooflijk,wat een bekrompenheid en kortzichtigheid.

2 “verdachte personen” met groot alarm gearresteerd omdat a:ze traditionele kleding droegen en b:zich verdacht (?) ophielden bij een toilet in een trein…..

Deze mensen wilden hun middaggebedje even doen blijkt later,zijn netjes en gaan nog het toilet op om anderen niet lastig te vallen en dan krijg je dit !

Hoe moeten deze mannen zich gevoeld hebben in dit gastvrije land waar alles kan en mag als het bepaalde mensen in hun straatje ligt……………………kom maar op met die schadevergoeding zou ik zeggen !

• j.w.

Malcolm,

wat als het nu wel terroristen waren en die hele trein was geexplodeerd? Dan had jij nu waarschijnlijk geschreven waarom niemand had ingegrepen toen deze moslims zich zo verdacht gedroegen.

Schadevergoeding? hahahahahhahaa laat me niet lachen man.

• cavia~

Als me tante klootjes had was het mijn oom.:)

• SNIPS

As is verbrande turf

• ahum

vind het terecht dat ze strenger zijn geworden, je kan dat soort figuren gewoon weg niet meer vertrouwen.het is alleen jammer dat er toch nog figuren bestaan zoals jij, die nog steeds niet begrijpen wat er aan de hand is in deze wereld.en een schade vergoeding? hahahaha, please zeg, ze krijgen al zoveel

• Malcolm

Wat ik hiermee wil aangeven is dat,als mannen maar ook vrouwen zich in burkas en traditionele oosterse kledij in het openbaar vervoer zich begeven,de kans groot is dat een arrestatieteam hun rit komt onderbreken,ik vindt dit nogal wat.

• ahum

ja, malcolm, maar kan me wel indenken, dat als ze geknielt in een toilet zitten, dat ze zichelf wel erg verdacht maken hoor.en het is echt niet zo, dat ieder in een gewaad zomaar angehouden wordt, anders hadden ze heel wat werk te verrichten, want in de grote steden zie je niet anders

• j.w.

Er moet ook een verbod op Burka's komen.

• j.w.

Helemaal mee eens.

• Malcolm.

Wat een flauwekul,een verbod op burkas,eerst hebben ze het geprobeerd met hoofddoekjes,is niet gelukt,nu gaan ze naar de burka's,weet je wel wat een burka is eigenlijk ?

Dat er een verbod moet komen op algehele GEZICHTSbedekking ( wat slechts een handjevol mensen zijn ) daar ben ik het wel mee eens.