Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

samir a

• SNIPS

Ik geloof niet dat er een groepering bestaat zoals jij beschrijft. Maar dat terzijde: nu dit…

ahum schreef:

> alsjeblieft snips, ga in godsnaam rechts niet vergelijken met

> hitler.er is een veel gevaarlijke vijand dan hitler actief

> nu, en dat is de extreem islamitische groepering, die door

> middel van zelfmoordaanslagen de wereld loopt te verzieken.

Gevaarlijker dan Hitler, die systematisch een volledige volk wilde vergassen? Dat wil je vergelijken met een paar bommetjes in rugzakjes? Dat vind ik nog al wat. Zo bang ben je dus? Wauw. Wat een onzin om zo bang te zijn.

SNIPS

• SNIPS

Even voor de duidelijkheid: als een extremistische moslim een aanslag gaat plegen, gaat hij echt niet in een jurk rondlopen.

• ahum

ongelooflijk dat jij de situatie nu nog niet snapt, zeg, hahahaha, weet je wel wat zich afspeeld in de wereld? dus je wilt zeggen dat sadam hoessein een geweldige vent is, vandaar dat irakezen massaal vluchten, en samir a, vindt je zeker ook een fijne gozer? en dan bespaar ik je de moeite om de rest hier op te noemen.waarom denk je dat er zoveel politieke vluchtelingen zijn dan, als het allemaal niet zo ernstig is als dat jij zegt, snap ik ook niet wat ze hier komen doen. ik heb het over een zeer grote groepering islamitische extremisten, en die is wereld wijd, en nee, ben beslist niet bang, ze moeten alleen zo snel mogelijk uitgeroeid worden, hahahaha, pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

• SNIPS

Geef maar aan waar ik dat zeg.

Kun je niet, want ik heb het niet gezegd.

Als je niet in staat bent om te discusieren, dan moet je je mond houden - en aangezien je mij woorden in de mond legt die ik niet gebezigd heb, kun je niet discusieren.

Dus….

SNIPS

• ahum

hahahahahahaha, maar je bedoelde het wel , haha, een paar bommetjes, goh goh, wat ben jij onverschillig zeg, maar goed, valt met jou al helemaal geen discussie aan te gaan, want jij weet uberhoupt niet eens waar je over praat, veel geluk verder, groetjes, he, hihihihihihi

• SNIPS

Kijk, dat is de uitweg voor iemand die niet kan discusieren… Ik weet namelijk heel erg goed waarover ik het heb, dat jij niet begrijpt wat ik zeg heeft meer te maken met jouw inteligentie.

Dus ga maar lekker terug naar je honk en oefen met je maten op de Hitlergroet, want als wew zo door gaan zul je die hard nodig hebben. En dan spreken we elkaar wel weer eens over de genoegens van Rechts.

Loser!

SNIPS