Beste mensen die reageerden en zich geergerd aan mij hebben;sorry.Ik wou alleen mn hart even luchten.Was denkelijk te boos om een fatsoenlijke discussie te beginnen en had het beter niet moeten doen.Nogmaals sorry!
René.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBeste Rene,
Je hoeft je niet te verontschuldigen wat je over die Samir gezegd heb. Laten we aub eens een keer op houden met het softe gedoe van sorry zeggen en ondertussen lachen dat soort figuren zich suf. Het is toch te gek voor woorden dat je alles in huis heb om een aanslag uit te voeren en je wordt vrij gesproken door de recht bank.
Helaas is Nederland volledig verpest door Linkse journalisten, linkse rechtbanken, linkse gogen enz.
Hopelijk moeten we wachten op een nieuwe generatie die realisticher denkt.
Even voor de duidelijkheid, we hebben nu een centrumrechtse regering… en ik zie het niet echt beter gaan dan voorheen (toen het ook al klote ging). Dat afgeven op “links” (whatever that may be) is niets meer dan het afschuiven van verantwoordelijkheid. Het zijn ook altijd de losers die dat doen.
(en nu ga je mij uitschelden voor “links”, maar helaas, dat ben ik dan weer niet (net zo min als dat ik “rechts” ben)
SNIPS.
Hallo Snips,
Ik weet niet of je de geschiedenis de afgelopen jaren gevolgd hebt maar linkse regeringen hebben wel de allochtonen doodgeknuffeld en dat doen ze nog steeds.
Volg maar de debatten in de politiek. Ze zijn nog steeds ziende blind voor het gevaar van de islam.
Als Femke Halsema gedwongen wordt in een burqa te lopen dan zal ze zich nog verontschuldigen voor dat feit. Hou toch eens een keer op om allochtonen in een slachtoffer rol te plaatsen. Iedereen moet eigen verantwoordelijkheid nemen en dat begint met de taal goed te spreken en een (goede) opleiding hebben/volgen.
Het gaat erom deze mensen wonen hier en ik wil eens af van allochtonen of autochotonen, we zijn allemaal nederlanders!! en als deze nederlanders van marokkaanse of turkse afkomst hier willen blijven wonen dan weten ze dat zij wonen in een Westerse Samenleving en hebben dan ook de westerse normen en waarden te respecteren. Wil je dat niet ga dan in een islamitisch land wonen.
alsjeblieft snips, ga in godsnaam rechts niet vergelijken met hitler.er is een veel gevaarlijke vijand dan hitler actief nu, en dat is de extreem islamitische groepering, die door middel van zelfmoordaanslagen de wereld loopt te verzieken.en nee, ik scheer niemand over een kant, maar je moet wel met ons eens zijn dat dit een gevaarlijke groepering is
links rechts…als ik iemand in lange jurken zie ga ik automatisch denken hey er loopt weer zo'n klote-rechts-linkse moslim.
maar ff wat anders…we werden opgeroepen een oogje in het zeil te houden als we iets verdachts zouden zien…neem die trein van afgelopen week waarin 2 kerels zogenaamd aan het bidden waren op de plee…verontruste burgers meldden dit,er werd ingegrepen en nu krijgt de politie op zn donder dat ze te hard en on-proffessionel zouden zijn geweest tijdens dit??????/wanneer is iemand dan verdacht en wanneer moeten we de politie dan bellen?als zo'n randdebiel met de pin uit de granaat gaat zeggen “ikke jullie lekker opblaas”???
Beste mensen van die trein:jullie hebben correct gehandeld!!
….en mensen,oppassen voor de samirs en andere hufters!
Dat is juist het probleem,de dialoog aangaan is verdwenen,er wordt direct een arrestatieteam gebeld,dan ben je fout bezig.
Er moet gesproken worden over hoe te handelen bij het signaleren van verdachte situaties,en WAT is dan verdacht,een optocht van neo nazis door Rotterdam bijvoorbeeld past in het zelfde straatje als extreem verdacht,dit is dus totaal niet te vergelijken met 2 keurige heren die hun gebed willen doen in een treintje,vandaar dat ze naar Mofrika moeten uitwijken,onze neo nazi's,waar wel toestemming wordt gegeven,daar leren ze het ook nooit af,niet zo vreemd,want dat land ligt ernstig dichtbij Oostenrijk.
Overal waar extreem rechts demonstreerd verloopt de demonstratie geweldloos tot de linkse honden ten tonele verschijnen. Zij zijn ten alle tijde de agressor. Kijk maar naar landen als Noord-Korea, China en Cuba. Vooral dat laatse dictatuurtje wordt volop geprezen door links Nederland terwijl het een ordinaire communistische mensonterende agressieve onderdrukkende bananenrepubliek is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?