Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Free Record Shop

• cavia~

En jij bent de belichaming van een vette domme onsmakelijke sukkel die zich etaleert in ultra rechts Nederland. Ziekelijk generaliseren alle buitenlanders terroristen noemen en alles wat een andere mening heeft dan jij is links. Door vieze klootza kken als jij verkankert dit land in een ongastvrij ziekelijk fascistisch hufterland. We zijn door etterbakken als jij nog nooit zover afgeweest van het begrip Vrijheid van meningsuiting.

• j.w.

En hoe komt het Cavia dat J.R. en ik zo worden? Door de negatieve ervaringen die wij keer op keer ondervinden aan de multiculturele samenleving en dat vooral de Islamitische tak daarvan.

Gister op een treinstation werd een homosexuele collega van mij tot drie keer toe uitgescholden voor vieze nicht, homo. En alle drie de keren waren het? Ja in 1 keer goed Marrokanen. Dit soort mensen, en dan heb ik het over de marrokanen die zich niet thuis voelen in de westerse samenleving waar homo zijn geaccepteerd is, horen hier niet. Dit was weer het zoveelste voorbeeld waarbij mijn nekharen overeind gaan staan.

• ahum

tjonge jonge, cavia, wat een taal, zeg, als jij een voorbeeld moet zijn voor de linkse partijen, nou, nou, zou me diep schamen.dit blijkt toch maar weer eens van weinig intelegentie.jammer dat er nog van dat soort figuren bestaan.ben liever rechts, dan zo a-sociaal als jij

• ahum

goed, zo jw,maar daar hoor je ze niet over. ben het helemaal mee eens dat als ze zich niet aan de westerse cultuur willen houden, ze ook maar zo snel mogelijk moeten verdwijnen, terug naar waar ze vandaan komen, maar ja, daar hebben ze het natuurlijk niet zo goed, he. dus mijn conclusie is, ze hebben een hekel aan de westerse samenleving, maar profiteren er wel van, dan moeten ze dat ook niet doen.

• Malcolm.

ze hebben een hekel aan de westerse samenleving, maar profiteren er wel van, dan moeten ze dat ook niet doen.Aldus “ahum”.

Dit is stigmatisering,= alleen voor domme mensen weggelegd.

• ahum

nou, malcolm, dan ben jij behoorlijk aan het stigmatiseren.ik heb het over die groep die het niet met de westerse cultuur eens is, enne, waar blijft die vrijheid van meningsuiting dan? dit is mijn mening. en heeft niets met domheid te maken, je heb weinig verstand nodig om te begrijpen wat ik bedoel, gegroet

• Malcolm.

Ik blijf bij mij mening,die ontneemt NIEMAND mij.

• ahum

precies, malcolm,en de mijne pakt ook niemand af, ik vroeg je trouwens ook niet om je mening te veranderen, gegroet

• Malcolm.

Het kwam anders wel zo over.

• cavia~

Ja jij leest liever racistische s hit en ophitserige berichtjes die bol staan van vreemdelingenhaat. Was al bekend van rechts hoor..:)