Ik lees hier dat Free Record Shop de Bijbel en de Koran als 1 pakket verkoopt.
Goeie zaak !
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsLian, ik ben blij dat dit prikbord wordt bezocht door intelligente personen van jouw kaliber. Of ik dit meen? Beslist niet! Jij bent de belichaming van de ultieme domheid die zich etaleert in links Nederland. Wees wijs, zou ik willen zeggen wetende dat dit tegen dovemansorens gericht is. Vandaag deed zich een ‘leuke’ situatie voor. Tijdens een rookpauze met een aantal van mijn collega's bracht ik de herdenking van Theo van Gogh ter bèrde. Toen ik de naam Ayaan Hirsi Ali uitsprak keek een collega (die heel toevallig Marokkaans is) mij aan met een woedende uitdrukking op haar normaal gesproken knappe gelaat en zei: ‘Dat stinkwijf heeft zichzelf uitgenodigd op deze herdenkingsbijeenkomst’. Uit alles bleek dat er spake is van pure haat. Een vorm van haat die ik totaal niet begrijp. Ayaan Hirsi Ali is een vrouw die als geen ander weet wat voor gruwelijkheden de islam voor vrouwen in petto heeft. Zij is de martelaar die zich opwerpt voor de moslima, wetende dat zij hiermee haar eigen leven in gevaar brengt. En toch wordt zij aan de schandpaal genageld. Waarvan getuigd dit? Angst of achterlijkheid? Of een combinatie van beide? Ik denk het laatste. Want de islam is namelijk gefundeerd op angst en wordt gevoed door achterlijkheid. Achterlijkheid in de vorm van de vele imams die onze religieuze atmosfeer verzieken met hun haatzaaiende en tot terreur aanzettende satanische pleidooien waar menig advocaat van de duivel jaloers op zou zijn. Denk toch eens na Lian, voor je iets roept!
Peter Siebelt is een Nederlands onderzoeksjournalist, die ophef heeft gemaakt met zijn boek ‘Eco Nostra’, waarin hij op zoek ging naar de ideologische netwerken achter de moordenaar van Pim Fortuyn. Zijn recentste boek, ‘De 4de Wereldoorlog. Het pad van Marx naar Allah’ zal allicht nog meer van zich doen spreken. De stelling van Siebelt is dat links in de jaren 60 en 70 van de vorige eeuw het veiligheidsapparaat (in Nederland) in zijn hemd heeft gezet, heeft geridiculiseerd en geïnfiltreerd, en dat dezelfde subversieve krachten van links hand- en spandiensten verlenen aan de radicale islam, in een poging om Europa de genadeslag te geven. De journalist gaat niet over één nacht ijs en weet zijn stelling te onderbouwen. Dit boek moet u lezen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?