Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zielig stelletje loosers

• JR Ewing

Het valt me telkens weer op wat voor een zielig stelletje loosers deze pagina bezoekt. Wat me ook mateloos irriteert is dat jw en ik als één persoon worden beschouwd omdat we toevallig op één lijn zitten.

• j.w.

Ach, J.R. Ewing het is kleuterschool gedrag van die mensen. Hun niveau komt niet hoger dan een kleuter van 5 jaar oud. Neem het ze niet kwalijk. hahahahahah

• SNIPS

Hoogmoed komt voor de val…

Godzijdank.

• j.w.

Wou je zeggen dat jullie reacties van hoge intellegentie zijn dan? Ik zou nog even het een en ander van Cavia, Malcolm en Lian gaan nalezen

• j.w.

Ik ben jullie even voor: het moet zijn intelligentie ipv intellegentie. reageren hoeft dus niet meer.

• SNIPS

Dat jij denkt dat dit niet zo is, komt omdat je het gewoon niet begrijpt.

SNIPS

• otto opperdoes

J.R is een aangeklede nageboorte!!!

• j.w.

Pfffffffff,

godgod, jij bent niet geboren Otto opperdoes, nee jij bent uitgescheten door een zieke meeuw.

• Malcolm Y

Volgens mij is jw en JR 1 persoon en moderator/beheerder tegelijk.

• ahum

nou, otto, na dat bericht van jou te hebben gelezen, spoor je ook niet helemaal. enne wat jij zegt is discriminatie, he, je mag een ander niet uitschelden voor wat dan ook, hahahaha, gebrek aan woorden misschien? ik zit hier toevallig ff mee te lezen, enne neutraal gezien slaan de teksten van de linkse groep, zo noem ik het maar ff, helemaal nergens op.er komt werkelijk niks zinnigs uit, bij cavia komt er helemaal niets zinnigs uit, geen 1 woord zelfs, misschien dat hij of zij zich daarom cavia noemt? j.w. goed zoals jij dingen omschrijft, het is alleen jammer dat sommige mensen hier die dingen nu nog niet begrijpen, ik ben het met een hoop dingen van jou eens, en ja, nou zal ik ook wel gelijk rascist genoemd worden, maar het is niet anders, boeit me ook niet, alleen jammer dat er nog steeds van die figuren rondlopen die de werkelijkheid niet kennen