Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nederland is geschiedenis

• henk

persoonlijk denk ik dat nederland niet meer te redden is binnekort komen de chinezen binnen we hebben al last van moslims we gaan minder verdienen omdat die gasten blij zijn met een paar stuivers en we hebben het allemaal zelf laten gebeuren.

• Fuat

hoi henk nederland moet weer een beejje orde krijgen daarom mijne plan is half de kerken afbreken daarneer zetten moskees. omdat nederlandse mensen niet gaan naar de kerk en moslim mensen gaat wel naar de moskee. ik denk samen wij maken nederland weer mooi.

Grroetjes Fuat.

• Trudie

Hou toch op henk zuurpruim die je er bent ga eens aan het werk en gedraag je niet als zo'n zeikerdje als JR ewing die elke maand zijn handje ophoud bij de sociale dienst maar wel alles met een kleurtje verwijt hetzelfde te doen.

• Malcolm Y

Geheel mee eens Trudy !

• j.w.

Henk,

Als ik mij niet vergis, zijn de chinezen er al. Ze vallen allen op doordat zo beetje in ieder dorp 1 of meerder chinese restaurants te vinden zijn. Verder heb ik nog nooit last van chinezen gehad. Wel van moslims.

• j.w.

Ken jij J.R. Ewing Trudy? Vertel is!

• j.w.

Zeg Fuat, hoe sta jij tegenover de zelfmoordterroristen die dood en vederf zaaien in Israël?

• JR Ewing

Fout, labiele Trudie. JR Ewing werkt full time bij een grote zorgverzekeraar en ziet dagelijks dat juist het gros van de alochtonen zich op grond van een bijstandsuitkering aanmeldt voor het ziekenfonds. JR Ewing is namelijk belast met het uitvoeren van de Koppelingswet en ziet zo dagelijks de feiten onder ogen. Foute conclusie om er vanuit te gaan dat rechts in de bijstand zit en links werkt. Overigens, de linkse kerk behoort voor een groot deel uit nietsnutten die dag in dag uit tegen het systeem schoppen maar er wel de vruchten van plukken in de vorm van uitkeringen een huursubsidies.

• JR Ewing

Chinezen werken. Bijna allemaal. Beroepsmatig wordt ik bijna uitsluitend met werkende Chinezen geconfronteerd. Nog een positief punt aan Chinezen is dat ze integreren en respect tonen voor Nederlandse tradities, normen en waarden. Jaaaa, linkse beeldbuisrakkertjes…Chinezen respecteren de Nederlandse cultuur. Zoals het hoort. Daar kunnen al die parasiterende moslims en nikkers nog wat van leren.

• SNIPS

je hebt het over integreren en respect tonen… maar dat doe jij dan weer niet. Wat voor ziek persoon maakt dat van jou?

En dan die fascinatie met de linkse beweging, waarbij iedereen die niet een vuile smerige racist is zoals jij, opeens links is. Welke ziekelijke afwijking is dat? En zegt dat niet meer over jou dan over de mensen waar jij zo'n hekel aan hebt (want ja, ook moslims zijn mensen - wat een schok).

SNIPS.