Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

In de geest van THEO.

• Malcolm Z.

Het meest trieste vindt ik nog,dat deze rotzooi wordt geuit op iemand die vermoord is om zijn mening,bovenaan de pagina staat “discussier in de geest van Theo”,geloof me,als Theo zelf sommige uitspraken hier zou lezen zou je voor hem nog minder zijn als een varken JW-E.

De moderator zou de eer aan zichzelf moeten houden en moeten blocken.

Dit is namelijk niet wat Theo bedoelde met vrijheid van meningsuiting,een kreet die op gruwelijke wijze wordt verkracht en misbruikt door enkelen.

• lian

Wel een beetje mee eens sommige mensen hebben regels nodig omdat ze niet met vrijheid kunnen omgaan, hebben misschien geen normale opvoeding gehad

• SNIPS

Theo was voor volledige vrijheid van meningsuitting, dus ook voor de randdebielen en aanverwanten.

SNIPS

• J R Ewing

Lullig voor je dat uitgerekend de enige die vond dat jij recht van ‘spreken’ had vermoord wordt.

• SNIPS

Ik neem aan dat dit een poging tot humor is… helaas, mislukt.

SNIPS

• Fuat

vrijhied van meninsuiting mag maar eerwraak ook iedereeen moet een beetje geven we zijn muliticulti saamenlegving