Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

afscheid

• JR Ewing

VAARWEL! IK KOM NOOIT MEER OP DEZE SITE!!!!!!!

• MZ

Ja,en ?

• Tututtutut

Behalve onder weer een andere naam zeker…

• Anton

Hij kon niet meer tegen mijn ijzersterke argumenten op,een discussie met mij was te hoog gegrepen voor hem, uiteindelijk kreeg hij door dat hij alleen zichzelf vernederde en belachelijk maakte en zodoende kroop hij terug onder die steen waaronder hij vandaan gekropen was

Hopelijk zoekt hij hulp

Nou nog die andere loser JW en we kunnen weer normaal discussiëren

• j.w.

Vergeet het Anton de loser.

Jij en sterke argumenten….. ahhahahahahaha. wat jij uitkraamt slaat totaal nergens op.

Anton schreef:

Het probleem lost zich op een democratische wijze vanzelf op.

Kijk maar om je heen, de een na de ander moskee verschijnt, over een jaar of twintig dertig zijn de moslims in de meerderheid, en kunnen islamitische wetten doorgevoerd worden.

Ik zou zeggen pas je aan laat je baard staan, en koop een hoofddoekje voor je vrouw voor andere opties is het al lang te laat(in Nederland wonen al een miljoen moslims)zijn er niet dus wen er maar aan,of ga emigreren.

Anton schreef ook:

En waarom zou ik me doodvechten voor dit land ik heb ze toch niet binnen gehaald ik pas me wel aan aan de nieuwe situatie ik hoop dat degene die verantwoordelijk zijn voor de toestand waar dit land in gaat vervallen het ook kunnen.

Hier blijkt wel uit wat voor verschrikkelijke loser je bent. Dus ga nu niet uit lopen sloven dat J.R. Ewing weg is vanwege jou sterke argumenten want dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. De door jouw geschreven stukjes getuigen alleen van vreselijke domheid. Alleen een kleuter kan zoiets schrijven.

• cavia~

En daar hebbeb we JR weer die zonder proxi plots JW is. Zelfs een kleuter heeft dat door, loser..:):):)

• lian

computer kapot ? Of teruggevorderd ?

• Anton

computer kapot ? Of teruggevorderd ?

Hij is waarschijnlijk terug naar de isolatiecel,daar is geen internet zou de verpleging weten wat hij allemaal uitspookt op internet?

• j.w.

Tja Cavia,

Ik kan moeilijk bewijzen dat ik J.R. niet ben. Bewijs jij maar is dat ik het wel ben. Wel is van ee IP-adres gehoord? Ga er maar mee aan de slag voordat je iemand ergens van beschuldigd.

Zo als de waard is, vertrouwt ie zijn gasten!!!

• j.w.

He Cavia, heb je al bewijs dat ik J.R. Ewing ben? Ik hoor maat niks van van je! Nog even een tip: Ga even bij Anton langs die kan je misschien helpen. Hij heeft tenslotte ook al ontdenkt dat J.R. Ewing en Geronimo dezelfde personen zijn! Niet dat je daar veel hersens voor nodig hebt. Maar vraag hem is om advies.