Het is weer zover dames en heren. Moslims hebben weer een aanslag gepleegd. Opnieuw in Bali. Ze dachten waarschijnlijk: Laten we vlak voor de Ramadan uit naam van Allah even wat Christenhonden en Hindoestanen afmaken.
Zelf ben ik in 2002 aan de dood ontsnapt. Voor diegenen die het niet meer weten: in 2002 was Bali ook al het slachtoffer van tereuraanslagen. De straat waarin mijn hotel gevestigd was, lag op een steenworp afstand van de discotheek waar een walgelijke bomaanslag een einde maakte aan het leven van een groot aantal mensen.
Tja hoor ik iedereen (behalve J.R. Ewing schat ik zo in) denken: het zijn terroristen. Ja dat zijn ze inderdaad maar wat zijn die terroristen: juist MOSLIMS. MOSLIMS die overal in de wereld dood en verderf zaaien onder onschuldige burgers. Madrid, Londen, New York, Bali, Turkeye, Egypte. Wanneer wordt de wereld is wakker!!! Het is wel duidelijk dat de Islam haat uitdraagd. Ik vind het heel jammer voor de Moslims die zich wel weten te gedragen maar de Islam draagt haat uit naar iedereen die in hun ogen ongelovig is. Dus Christenen, Joden, Hindoestanen Boedisten, enz.