Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Respect voor positieve mensen is meer dan voldoende.

• Tututtutut

Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom iedereen dikke vriendjes met elkaar zou moeten zijn, zoals hieronder soms gesuggereerd wordt. Simpele tolerantie en respect, en interesse op z'n tijd voor positieve mensen is méér dan voldoende. De wereld zou een paradijs zijn als we al zo ver waren. Een eeuw geleden leefden de mensen in Nederland ook gewoon met hun gezin, vaak afgelegen. Weinig communicatie en hééééééérlijk rustig!

By the way- negatieve en agressieve mensen zitten onder alle rassen en overal, hoor. Loop er met een grote boog omheen!!!! Je kunt er mee besmet worden als je niet uitkijkt…

• lian

nee fout ! Mensen leefden mischien afgezonderd maar er was een goed contact bloeiende verenigingen, sociale controle was enorm, dus niet te vergelijken met tegenwoordig waar we hutje mutje wonen, zonder daadwerkelijk contact. Individualistisch. Geen wonder dat mensen steeds asocialer worden.

Bovendien kan je de negatievelingen niet ontlopen, misschien kan je hopen dat positief denken en doen ook hen aansteekt. Het begint allemaal met je eigen insteek.

• Tututtutut

Vroeger dacht ik altijd, dat de wereld beter zou worden. Nu denk ik, dat het een hopeloze toestand is. Er zullen altijd negatieve en agressieve mensen zijn- helaas.

Ik heb er voor gekozen een heel rusig en basaal leven te leiden in een heel klein dorp. Iedereen groet elkaar- er is interesse, maar geen bemoeizucht. Zo ervaar ik het althans ( misschien omdat ikzelf zo met mensen omga).

Het grootste leed werd mij ooit aangedaan door een doodgewone hollander. Notabene iemand die beweerde dat hij van mij hield. En notabene iemand uit mijn eigen politieke linkse “kamp”. Grove en egoïstische hufters zitten gewoon OVERAL!

• JR Ewing

Een eeuw geleden was Nederland nog geen multiculturele samenleving en was het zelfs in de grote steden zoals Rotterdam en Amsterdam rustig. De mensen leefden vreedzaam en het gezin was de hoeksteen van de samenleving. Normen en waarden kwamen niet ter bèrde omdat men heel goed wist waar de grenzen lagen en men elkaar respecteerde. De geweldige samenleving van toen is gaan ontbinden toen de islam zijn entree maakte. Deze groep vormt samen met de Antillianen namelijk de pest van onze samenleving. Eén verschil, een Antilliaan heeft nergens respect voor want ze mishandelen en verkrachten ook hun eigen vrouwen (of beter gezegd: meisjes) en dan het liefst in groepsverband. Een moslim heeft uitsluitend respect voor z'n eigen soort. Voor de duidelijkheid, deze informatie heb ik van moslims, dus uit betrouwbare bron. Respect voor positieve mensen? Prima! Kun je het gros van de alochtonen per direct afschrijven want negativiteit is één van hun sterkste punten.

• JR Ewing

Eens kijken of jouw linkse kamp ook stand houdt als je je raszuivere dorpje achter je laat en je in de boze grote multiculturele samenleving begeeft. Stompzinnige idealist. De multiculturele samenleving is MISLUKT en zal NOOIT iets worden.

• j.w.

Is de multiculturele samenleving al tot je dorpje doorgedrongen? Kan het me haast niet voorstellen. Je zult er snel achter komen wat voor overlast de multiculturele samenleving je kan bezorgen.

• Tututtutut

Ik neem aan dat je (JWEWING) je aangesproken voelde door de titel?

Ik woonde 20 jaar midden in het centrum van Den Haag. Ken de grotestadsproblematiek dus door en door en ben inderdaad dolblij daar weg te zijn.

Maar waarom zijn nu juist die grote steden problematisch???

Antwoord- zet 10 ( bruine en witte maakt niet uit) kippen en 5 hanen in een ruim hok met uitloop, voldoende eten, voldoende vertier en goede verzorging en alles is paîs en vrêe. Zet dezelfde toom in een te klein hok met schaars eten en slechte verzorging, geen enkele afleiding en ze maken elkaar af.

Wat in de dierenwereld gebeurt, gebeurt ook bij de mens- hij blijft in de grond een doodgewoon zoogdier.

• Tututtutut

Ik was het met wijlen Fortuyn eens dat de Islam achterlijk in de zin van achterlopend is.

Het nederlandse volke heeft er ook eeuwen over gedaan om enigszins beschaafd te worden. Je kunt van een achterlopend deel van de bevolking niet verwachten dat ze binnen luttele tijd compleet veranderen en zult dus helaas geduld moeten hebben. Het is nu eenmaal niet anders.

Er is op SBS6 nu een programma waar nederlanders een tijd tussen natuurvolkeren zitten. Bij één volk mochten de vrouwen geen pijl en boog schieten. Een nederlands meisje deed het toch tot stomme verbazing van de behoorlijk wild uitziende inboorlingen. Het was voor beide partijen een cultuurshoc van jewelste. De volwassen mannen konden eerst geen woord uitbrengen en leken aan de grond genageld. Echter—–een jongetje van dat volk van een jaar of tien moest er om lachen en moedigde het meisje juist aan. Die was nog niet geïndoctrineerd door de zeden van zijn volk.

Conclusie: er is hoop, want alle kinderen op deze wereld kijken tv en komen in aanraking met de westerse wereld en kunnen op een gegeven moment echt zelf kiezen. Dat was vroeger wel anders.

• Malcolm Z.

Ik heb hartelijk moeten lachen om uw Hollandsche bekrompenheid.

Uw conclusie is dat u zegt dat de Westerse wereld DE wereld is,de enige echte wereld,dat is dieptriest.

U noemt de gebruiken en codes van een Africaanse stam “zeden”.

Gelukkig kijken alle kinderen op deze wereld televisie waarop steeds meer opvoedkundige zaken te zien zijn zoals: Het leven en gewoonten in een ander land te respecteren en te aanvaarden.

Gelukkig krijgen ook veel kinderen onderwijs op deze planeet,waarin gelukkig steeds meer aandacht komt voor geschiedenis,zoals de slavernij bijvoorbeeld.

Dat lachwekkende programma van SBS heb ik ook gezien,ik heb me kostelijk geamuseerd om de huilende overspannen Nederlandse vrouw die helemaal de weg kwijt was dat ze niet bij haar man mocht slapen

Goed voorbeeld om in te zien hoe verziekt we zijn hier !

Als U uitgaat dat de Westerse wereld het voorbeeld zou moeten zijn van hoe het zou moeten zijn op de rest van deze aardkloot,adviseer ik u een psycholoog.

• Malcolm Z.

Auteur: JR Ewing (83.119.71.—)

Datum: 28-09-2005 21:07

Eens kijken of jouw linkse kamp ook stand houdt als je je raszuivere dorpje achter je laat en je in de boze grote multiculturele samenleving begeeft. Stompzinnige idealist. De multiculturele samenleving is MISLUKT en zal NOOIT iets worden.

Als dat al zo zou zijn,dan zit het op 1 lijn met de rechts-extremistische varkens onder ons.