Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geschenk op aarde.

• j.w.

Ja tuurlijk joh! jullie zijn echt nog dommer dan ik dacht. Maar goed, leef lekker verder met jullie waanideeën.

• lian

Ik maak het iedere dag mee, ik heb een multicultureel gezin met een 100% afrikaanse echtgenoot en ik vind dat een absolute verrijking van mijn leven, maar het gros van de mensen om mij heen zijn niet van de zelfde mening. Alleen de angst al om gewoon een normal praatje met hem te beginnen. Wat de boer niet kent…..Terwijl hij er gewoon uitziet hoor, westers niet behangen met goud en geen gouden tanden en hij spreekt ook nog eens normaal Nederlands. Daar heeft de dood van de bekende Nederlanders niets mee te maken gehad, dat was al voor die tijd. Gaan we de grens over zijn wij de eersten die gecontroleerd worden. Hebben wij een tweede auto wordt er meteen gespeculeerd waar we het geld vandaan halen…..hallo we werken ! Ga je verhuizen omdat je een huis hebt gekocht hoor je achteraf van bevriende buren dat er in de buurt de geruchten gingen dat we vast schulden hadden. Dit soort verhalen is niet alleen bij ons maar we horen het van veel multiculti gezinnen om ons heen. Een veel uitgesproken gezegde op mijn werk is op een vlot zetten en weg ermee ! Dus wat nou multiculturele samenleving, zelfs mijn gehuwde naam geeft al problemen. Men noemt me altijd bij mijn meisjes naam die andere is te moeilijk. (4 letters) en dat is bij de huisarts, werk, school, etc. Dus ik weet niet in wat voor werkgroep je zit waar bij je omringt bent door de multiculti liefhebbers… maar ik ben ze nog niet in grote getallen tegen gekomen.

• Martin L.

En dit is 1 van de vele redenen waarom vele mensen gaan emigreren,ze lullen toch wel over je,zo zijn WIJ he,vriendelijk doen in je gezicht,maar verder …..

“echt heel aardige mensen,het ruikt altijd zo lekker bij hun naar knoflook”

Echt die overdreven reacties,maar diep van binnen zijn velen zwaar gefrustreerd,dat is ook mede de reden dat wij gaan vertrekken uit dit HYPOCRIETE SCHIJNHEILIGE BUTTLAND !

• zorg

Alle geloven klitten toch bij elkaar op de daarvoor bestemde school? Katholiek, protestant en joods? Dan ook die op de schop, en geen geloof verbinden met onderwijs. Als je je wilt verdiepen in een geloof doe je dat maar lekker op een zelf betaalde opleiding en niet op een door de staat gesubsidieerde school. Scheiding van kerk en staat.

Dus niet alleen moslimpje pesten j.w. verder kijken!

• lian

mee eens

• Mara

hoi lian,

een muliticult. samenleving is een feit..maar dat zegt niet dat de tolerantie groot is..

jammer dat jou ervaringen negatief zijn.en jammer dat er een aantal rotte appels zijn (Venray, Uden…) die n hoop media aandacht krijgen..je hebt gelijk ..onbekend maakt onbemind. maar ik heb @!#$ aan dat soort mensen en laat ze maar ouwehoeren en ‘dingen’ denken luister maar naar mensen die wel iets interessants hebben te vertellen.

Gr.

• Mara

Fijn dat er iemand is die zo slim is…

• j.w.

O god ja hoor,

Nu ben ik weer moslimpje aan t pesten. Ik had het over een artikel dat ik in de krant had gelezen. Dat artikel ging over een Islamitische school waar het er nu niet bepaald leuk aan toe gaat.

Misschien had ik ook wel gereageerd als er een stukje over bijv. ehhh nou laten we een Zwarte Kousenschool nemen, waar de kinderen bijv. niet op schoolreisje gaan vanwege het geloof.

• j.w.

Bij zwarte kousenscholen klitten de leerlingen overigens ook met elkaar.

• JR Ewing

Ik heb het artikel ook gelezen. Eén Arabisch woord komt voortdurend naar voren, Haram, wat ‘zondig’ betekent. Volgens de islam mogen mensen en dieren niet afgebeeld worden, Haram. En daarom mogen zelfs de kindervrienden nummer 1 Bert & Ernie, niet afgebeeld worden. Dat de heren geitenneuker hun besneden pikkies afsjorren op foto's van onze westerse Haram-vrouwen is blijkbaar een ander verhaal. En inderdaad, ook de Holocaust wordt stilgezwegen. Waarom? Niet omdat men het vermoorden van 6 miljoen joden ‘Haram’ vindt maar de Joden zelf ‘Haram" vindt. Het enige wat moslims ’Haram aan Hitler vinden is dat hij er niet is in geslaagd de aarde volledig van hun Joodse ‘vijand’ te zuiveren. Want dat zien de antisemitische islamitische hufters het liefst. Pleur toch allemaal op, stompzinnige linkse idealistische moslim-lovers!