Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geschenk op aarde.

• Martin L.

Een multiculturele samenleving zie ik als een verrijking voor mijn,voorheen,bekrompen Hollandsche hypocriete wereldje,( vriendelijk zijn in je gezicht,en als je weg bent lekker roddelen en slecht praten ) nu zijn mijn ogen geopend,het is een echt verrijking en niemand die er iets aan kan doen,God zij dank.

• lian

een multiculturele samenleving kan een verrijking zijn als iedereen zo zou denken Martin L. Helaas ben jij een van de weinigen met deze instelling dus ben ik bang dat de verrijking nog even op zich laat wachten.

• Martin L.

Hoe kom je er bij dat ik “1 van de weinigen” ben ?

• j.w.

Ach,

Ik heb gister weer een leuk artikel gelezen waaruit blijkt dat het nooit wat worden zal met die multiculturele cultuur. In het kort komt het hier op neer:

Op sommige islamitische scholen is de Holocaust een onderwerp waarover niet gesproken wordt, mogen in de kleuterklassen geen posters opgehangen worden van bijv. Bert en Ernie, En worden oerhollandse kinderliedjes niet toegestaan.

• Martin L.

Geef me de link van dat artikel eens.

• j.w.

Dat zal helaas niet gaan martin. Ik heb het artikel gelezen in de krant.Het leidsch dagblad om precies te zijn. Ik heb helaas geen scanner tot mijn beschikking.

En ik heb mijzelf weer betrapt op een schrijffoutje: Het moet natuurlijk zijn Multiculturele samenleving ivp Multiculturele cultuur.

Ik denk (weet) dat het gewoon niet werkt met die Islamtische scholen. Die moslims klitten zo bij elkaar op die manier dat kan gewoon niet goed zijn.

• Martin L.

Hm,vreemd,zelfs in de database is hier niets over te vinden.

http://www.leidschdagblad.nl/Index

• Mara

wat heeft een islamitische school te maken met 'n multiculturele samenleving??

een multiculturelesamenleving betekend niet alleen Islam. Net zo min dat terrorist iets met moslims te maken heeft, allemaal onzin. Ik vind ook dat n multiculturele samenleving een verrijking is. Nederland is al eeuwen lang een multicult. samenleving en daar ben ik als nederlander trots op..

• Martin L.

Geheel mee eens !

• Mara

alleen t lijkt dat ‘de grijze massa’ zich te veel laat leiden door allerlei uitspraken,artikelen. Net of mensen niet meer bewust zijn of nadenken als ze iets lezen of horen. Een voorbeeld iets wat voor mij totaal niet duidelijk is 11 september. ik heb nog steeds m'n twijfels over de manier hoe Bush hierop gereageert heeft. Vragen die ik nog steeds over die gebeurtenis heb zijn..waarom mocht de vn zich niet bemoeien met t onderzoek of hoe kwam dat allerlei bedrijven opeens goed verzekerd waren..en vervolgens wordt Afganistan genoemd en vervolgens en opeens was het Irak met chemische wapens.(beetje kort door de bocht allemaal maar anders heb ik een speech van heel wat pagina's). Ik verwacht dat er binnenkort iets gebeurd in de vs wat Bush weer wat populairder maakt. dat betreft is politiek een vies spel. Nee ik blijf genieten en me verdiepen in andere culturen..welkom allemaal. vergeet alleen allemaal maar niet 't“ boekje hoe denkt een hollander te lezen…” (dus wel tuintjes netjes houden en je houden aan afspraken etc.)