Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

" JR EWING "

• martin l.

Goh,wat grappig, “ JR Ewing ” is genuanceerder geworden,of hij doet maar alsof,op het oude prikbord van multiculturele.startpagina.nl ( wat nu niet meer bestaat ) heeft hij deze volgekalkt met puur racistische leuzen,nee dat waren geen eerlijke meningen en zeggen wat je denkt,maar regelrecht racisme ( alles opgeslagen ) , dan weten jullie dat ook weer ( of het moet een ander persoon zijn die deze naam heeft overgenomen,dat kan natuurlijk ook ),als het dezelfde persoon is,pfffff een psych kan er met zijn pensioen mee doorkomen.

• JR Ewing

Martin L? Bedoel je daarmee die mislukte katoenplukker die nooit van het Robbeneiland geplukt had moeten worden?

• Tututtutut

Sommige heel onzekere mensjes hebben nu eenmaal een heel vreemd gevoel voor humor. Gebaseerd op leedvermaak. ( zoek dat woord ook maar op JWEWING) In zijn SOP gaar laten koken lijkt me.

• SNIPS

Hier wordt duidelijk hoe dom je bent…

1. Martin Luther King was een dominee die voor de rechten van gekleurden in Amerika opkwam en hij heeft nooit op Robbeneiland gezeten (ook heeft hij geen katoengeplukt, maar daar zal ik verder niet over vallen)

2. Nelson Mandela is de vrijheidsstrijder van het ANC in Zuid Afrika en hij zat op het Robbeneiland, en hij heeft nooit katoen geplukt.

Als je niet weet waarover je het hebt, houd dan je mond.

Domdedomdedomdedom…

SNIPS.

• JR Ewing

En hieruit blijkt hoe dom jij bent dat je werkelijk gelooft dat ik die Amerikaanse oom Tom en die Afrikaanse kaffer niet uit elkaar kan houden. ‘I have a dream’ , laat Snips en Mandela zich voorgoed bij King voegen.

• SNIPS

Tuurlijk, lieverd.

• j.w.

wat heb ik hier mee te maken dan?