Het tegenovergestelde van links.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsInderdaad een knap stukje copy/pasten! Uit welk internet woordenboek heb die dat gekopieerd?
Ik heb de indruk dat j.w. heel graag rechts gevonden wil worden en daarop zijn mening vormt, i.p.v. eerst een mening vormen en a.d.h. daarvan bepaald wat hij nu eigenlijk is.
Zo heb ik hem al twee keer kunnen betrappen op linkse iedeen. De eerste was dat hij de EU helemaal niet zo leuk vond. En die is ons echt door de VVD, inclusief G. Wilders, gepromoot en geregeld. Met onze toenmalige rechtser dan rechtse Bolkenstein aan het hoofd.
En nu over de ziektekosten die volgens hem veel linkser aangepakt moeten worden.
Dus hoe rechts j.w. daadwerkelijk is, weet blijkbaar alleen hijzelf.
Ah, ik was abuis.
Op de vorige pagina staat een derde stelling van j.w. die vraagtekens oproept. Volgens hem zou de NS nooit geprivatiseerd moeten worden.
Terwijl rechts juist voor méér privatisering is. Ik meen dat G. Wilders hier zelfs een deel van zijn partijprogramma aan heeft gewijd.
Dit even ter aanvulling van mijn vorige reactie.
Peter,
Ook als je over het algemeen rechts bent hoeft dat niet altijd te betekenen dat je het overal mee eens bent (met de ideeen van de rechtse partij). Of ben jij het wel met alles eens van je politieke voorkeur? (of je nu links of rechts bent). Want dan denk ik dat je liegt alhoewel je dat natuurlijk nooit zou toegeven.
Maar goed, wat mijn mening over de ziektekosten betreft: Ik ben zelf werkzaam in die sector en weet er dus het een en ander vanaf. Ik denk dus ook te weten dat die nieuwe basisverzekering voor wat probleempjes kan gaan zorgen.
Ik ga met de trein naar mijn werk en ondervindt wekelijks de problemen hiervan. Vandaar mij ergenis in het door jou eerder gelezen stukje van mijn hand. Ja en ook al is het een idee van een rechte partij geweest, dan nog durf ik tenminste er voor uit te komen dat het een foute beslissing is geweest.
Wat de eu betreft: mijn irritatie ging vooral uit naar de europese grondwet. Mag ik iedereen er even aan helpen herinneren dat zowel rechtste partijen als linkse partijen voor dan wel tegen de europese grondwet waren?
En nu nog even aan Snips:
Ik ben inderdaad niet zo hoogbegaaft als jij wat betreft mijn Nederlandse taalgebruik. Mijn excuses daarvoor Snips. Maar goed: de woorden die ik gebruikt heb, daar sta ik wel achter.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?