Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onwetende mensen denken dat vreemdelingenbeleid het enige politieke issue is.

• Dikkiedik

Zoals JW of Ewing die het nergens anders over kunnen hebben. Waarom? Omdat ze niet uit hun eigen bron kunnen putten. Dit soort mensen leeft bij de gratie van leedvermaak, voornamelijk omdat ze zelf ieder zelfvertrouwen missen. Ze hebben helaas! een struktueel negatieve instelling. Het minderheidje pesten ( de pispaal zoeken zoals op de lagere school) is zo oud als de mensheid en een bekend psychologisch verschijnsel. Alleen volwassen bewust levende mensen zorgen er wel voor niet in die valkuil te lopen. In feite zijn mensen zoals Ewing, JW en ja, helaas ook als wijlen van Gogh meelijkwekkend. Ik ben overigens vanzelfsprekend vóór integratie. Wanneer ik naar een ander land ga, pas ik mij ook aan en leer ik ook de taal. Lijkt me normaal.Laten we ons druk maken over natuur en milieu. Want zoals het nu gaat, gaat deze wereld naar de klote. Met al zijn bewoners!

• Dikkiedik

Het was een typefout- maar wél een freudiaanse!

• Tututtutut

Daar maak ik me nou onwijs zorgen over. Kijk je op een zonnige dag naar de lucht, zie je alleen maar van die witte strepen. Dat kan nooit goed zijn! Die idiote krankzinnige groei van het vliegverkeer. Al die miljarden tonnen verbrande kerosine iedere dag. Dat komt in de lucht en op de aarde. Dat gaat MIS! Maar iedereen slaapt~zeker de nederlandse regering, die alleen maar voor nóg meer groei is.

• j.w.

Wat wou je er tegen doen dan?

• Tututtutut

Ikzelf maak in ieder geval geen gebruik van vliegtuigen. Boycotten lijkt me een goede optie. Zeg het voort!!! Maar er zijn niet veel mensen die een snel en goedkoop reisje aan hun neus voorbij willen laten gaan. Met de trein en bus reizen zou goedkoper moeten zijn. Maar dat roep ik al dertig jaar.

• j.w.

En wat dacht je van de werkgelegenheid die de luchtvaard met zich meebrengt. Met name het vrachtverkeer? Denk je niet dat het de economie van Nederland zal schaden? Met als gevolg meer werkeloosheid en daardoor ook meer mensen die thuis met een uitering zullen zitten?

De trein en goedkoop? hahahahahahahaha. Om te beginnen hadden ze de ns nooit moeten laten privatiseren. Vrachtwagen goedkoper? hahahahahaha. Hoe kom jij met een vrachtwagen in 1 nacht naar bijv. ehhhhh laten we zeggen Italie? Vliegen is sneller, er gaat meer vracht in. Een nadeel is dat vliegtuigen niet van deur tot deur kunnen komen. Maar ondanks dat is vliegen relatief toch nog goedkoper denk ik.

• lian

voor de verandering ben ik het een keertje volledig met je eens