Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Katja en Theo

• Dikkiedik

De erfenis van Theo bleek gisterenavond bij Zomergasten evident.

Over de buitenlandse politiek wist Katja Schuurmans dezelfde eenduidigheid te delibereren als wijlen haar mentor in deze. Over iedere politieke brandhaard bracht zij het tot niet meer dan vijf cliché opmerkingen … waar had ik die vaker gehoord?

De door haar zo geroemde “vorm” bij Theo van Gogh was naar mijn idee een totaal gemis aan vormelijkheid een fundamentele innerlijke beschaving. Theo van Gogh was een eersteklas grofpoot en vermoedelijk zijn zijn films over twee jaar door iedereen vergeten. Zijn werk werd namelijk in stand gehouden door zijn constante eigen geschreeuw om aandacht - en die wordt niet meer gehoord.

• SNIPS

Kijk, dat je een pleurishekel aan Theo hebt, dat kan, daar hebben meer mensen last van, maar om nu te zeggen dat hij qua filmmaken geen talent had, is denk ik bullshit.

En ja, dat Katja een leeghoofd is, dat weten we allemaal.

Snips

• Tututtutut

Beste Dikkiedik- het werkwoord delibereren is onovergankelijk. Ben het verder in grote lijnen met je eens.Bedenk wel, dat K.S. nog betrekkelijk jong is. Hopelijk weet zij de komende tien jaren veel meer haar eigen mening te vormen.( over vorm gesproken)

Nu blaat ze een beetje mee met gangbare progressieve grachtengordel-opinietjes.

• otto opperdoes

Dat Theo van Gogh een olifant in een porceleinkast was weten we maar om nu maar meteen te roepen dat al zijn films niks zijn lijkt mij wat overdreven.

Ik vond 06/05 best om uit te zitten. Alleen de geluidskwaliteit was niet echt om over naar huis te e-mailen.