Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

baaaaalen

• riet

mooi klote datie vermoord is laf ,laf.

• P.Ring

Laf was het zeker. Van mij had van Gogh een enkele reis naar een paradijselijk eiland in de stille zuidzee mogen krijgen.( zonder vliegveld of haven)

• J.W.

Ja P. Ring, laten we alles wat tegen jouw mening is afvoeren. Lijkt me een goed plan joh. Gaan we even bij het comunistische Rusland informeren hoe dat gaat. Of misschien heeft Milosovic nog tips voor je. Is wel makkelijke oplossing he P. Ring om je tegenstanders af te voeren. Ben je er toch lekker van af? Tja als je het niet met woorden afkan, dan voer je ze toch lekker af?

• P.Ring

Napoleon naar Elba en van Gogh naar de Stille Zuidzee.Mijn persoonlijke meninkje, hoor.

De allergrootste bekken mogen wat mij betreft op een eilandje gaan staan kwaken. Er is al geschreeuw genoeg.

• J.W.

P. Ring waar wil je iedereen naar toe sturen die het niet met je eens is? Iemand die flink tegengas geeft? Waarom verhuis je niet naar China joh of Noord-Korea joh. Daar denken ze er net zo over als jij. Je zou je er prima thuis voelen. Jij bent duidelijk niet geschikt voor een Democratisch land als Nederland, waar iedereen mag zeggen wat ie denkt. Dat deed Theo van Gogh namelijk. Ja, hij was hard ja maar dat mag hier. Hij heeft nooit tot moord aangezet.

• J.W.

Met cijfers komen? hahahahahaha. Ik zou zeggen kijk het nieuws is man, of volg een programma als netwerk of nova. Ik hoef helemaal niet met cijfers te komen.

• Tututtutut

Zelfs op deze site “in de geest van van Gogh” worden respectloze bijdragen verwijderd. Het begrip “vrijheid van meningsuiting” is na de moord op van Gogh, en misschien wel dankzij de moord op van Gogh, gelukkig bijgesteld.