Stelling: Iedere moord anders dan uit zelfverdediging wordt gepleegd door een psychisch gestoorde.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet lijkt me uitsluitend zéér gezond je te verdedigen, wanneer je leven direkt wordt bedreigd. Alleen in dat geval is geweld acceptabel.
Ik geef toe dat er ook mensen zijn die menen dat je lijdelijk verzet kunt plegen. Zoals Etty Hillesum als joodse vrouw in de tweede wereldoorlog.. Ik heb daar grote bewondering voor, maar zou het zelf nooit kunnen.
Mohammed B. is niet psychisch gestoord maar religieus gestoord. Dit geldt overigens voor elke geitenneuker die is voortgebracht door de vijfde kolonne der muzelmannen. Nederland is rijp voor religieuze zuivering en daarmee bedoel ik uitsluitend het volledig uitbannen van de islam die wereldwijd de grote agressor is in tal van conflicten.P.Ring schreef:
>
> Stelling: Iedere moord anders dan uit zelfverdediging wordt
> gepleegd door een psychisch gestoorde.
Moord kan uiterst rechtvaardig zijn. Naast zinloos geweld heb je ook zinvol geweld. Zo verdient bijvoorbeeld elke pedofiel het om gruwelijk afgemaakt te worden. Dit geldt overigens voor iedereen die kinderen iets aandoet. Verder vind ik dat elk lid van de Hofstad groep, AEL, Hamas en andere verderfelijke islamitische groeperingen bruut afgeslacht moeten worden. Waarom? Omdat zij hun Halve-maan-tochten nooit hebben gestaakt en het hoog tijd wordt dat wij onze kruistochten weer oppakken met als ultieme doel Mekka van de kaart vegen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?