Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

en daar gaan we weer

• Ben S.

Zo mensen, weer een aanslag. Foei foei moslimterroristen. Niet weer doen hoor, aanslagen plegen is niet goed.

Tja, ik moet wel hiawatha-taal spreken, als ik echt wil zeggen wat ik denk, wordt mijn berichtje onmiddelijk weggehaald. Want tja, niets is erger dan een eigen mening ook al is die vrij hard. Tja Theo van Gogh was tenslotte ook erg zuinig met zijn woorden, het zou niet in hem opgekomen zijn om bijv. het woord geiteneuker (grrrr wat een vies en minderwaardig woord) te gebruiken. En hij zond ook volledig achter de islam, want tja daar heeft deze ellende toch niet mee te maken? Het is allemaal de schuld van die ‘domme’ meneer Bush en zijn vriendje Blair. Want als die de arme afghanen en Irakezen met rust had gelaten, waren die aanslagen nooooooooit gebeurd, zou Theo denken.

• Fred P.

Het gaat maar door en door. 2x Londen en nu weer Egypte. En nooit uit naam van de islam? Laat me niet lachen. Alleen maar uit naam van de islam. Gematigde moslims en moslimextremisten zijn wat mij betreft 1 pot nat. Die klojo die ze gisteren hebben afgeknald was dan wel geen terrorist maar wel een moslim, dus waar lullen we over? Opgeruimd staat netjes!

• Ben S.

Ja, en je mag je hier op deze site niet een uiten zoals je dat wil, dan wordt het namelijk weggehaald. Leuk he?

Ik hoop dat die terroristen zullen branden in de hel!

Als ooit 1 van mijn vrienden of famillieleden om het leven komt bij een aanslag, hoop ik voor de daders dat ik ze niet te pakken krijg. Ik zal ze laten schreeuwen om hun moeder.