Kleurlose politici,
Helaas zijn ze in de meerderheid in Nederland. Is dit een afspiegeling van onze welvaartmaatschappij, de vrije opvoeding, alles mag, alles moet maar kunnen? De politicie durven geen duidelijke stelling in te nemen met daarbij de concequeties aanvaarden!
Burgers zelf moeten in gaan grijpen met geweld, is de boodschap, zijn ze nou helemaal gek geworden in Den Haag. Wordt het niet eens tijd dat ze zelf gaan optreden tegen geweld. Elke keer als hier niet tegen op getreden of zwak tegen op getreden wordt, geven zij het verkeerde signaal af in Nederland: DIT MAG IN NEDERLAND, DIT KAN IN NEDERLAND.
In een bedrijf is de directie die een stempel drukt in het bedrijf. De regering drukt helemaal geen stempel af. Ik zie een stelletje kleurloze figuren, die geen duidelijke stelling in durven te nemen.Zij onderschatten wat voor invloed dit heeft/zij hebben op onze maatschappij. Het zal een tijd worden dat zij de problemen in Nederland durven te onderkennen en bespreekbaar maken. Dan pas kunnen ze de problemen aan gaan pakken.
Destijds zijn er door de regering teveel buitenlanders toegelaten. Dit moet worden terug gedrongen want Nederland kan duidelijk de toestroom van deze mensen niet aan! Nog even en het wordt hier een moslimstaat. Er moeten mensvriendelijke regelingen worden gemaakt om een gedeelte van deze mensen terug te laten keren naar land van herkomst. Moslim alochtonen die zich niet gedragen, extreem geweldadig zijn moeten zonder pardon terug naar land van herkomst. Wij zitten met z´n alle ons belastinggeld te spenderen aan deze mensen!!!
Begrijp me goed ik ben niet tegen de buitenlanders in het algemeen. Maar alles moet in verhouding blijven. De verhoudingen worden steeds schever en schever.
De cultuur in Nederland moet Nederlands blijven. Vrijheid van meningsuiting wordt steeds meer in gevaar gebracht door de politici in Nederland!!! Niet door de extreme moslims maar onze heren politici zijn het gevaar!!!!!
Burgers in Nederland worden steeds meer in gevaar gebracht door de politiek Den Haag.Zij durven geen daden te stellen en vertonen angstig, zwak, schapen gedrag.
En als je niet gaat leiden dan wordt je geleid.
Oplossingen zijn: meer politie. Duidelijke uitspraken. Daarkrachtig optreden door de politie en politiek Den Haag.
Niet extreem geweldadige mensen zijn het gevaar in/voor Nederland maar onze eigen politci uit Den Haag.