Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vraag

• Snips

Sinds de regeringen van Lubbers vaart Nederland langzaam maar zeker een rechtse koers (zelfs Paars 1 + 2 was voornamelijk rechtse politiek). Dus ik begrijp niet hoe de pseudo-fascisten op dit bord “Links” de schuld kunnen geven van de problemen die er nu zijn.

Is er misschien een speudo-fucking-fascist die mij dat kan uitleggen?

Freerk.

• Sue Ellen

Er zijn hier wat mensen die zijn blijven hangen in de Fortuyn ellende. De harde politieke lijn. Ben je niet voor me dan ben je tegen me. Met als enige politiek doel kennelijk haat zaaien tegen moslims of je politieke opponent. Vandaar al die complot theorieen. Folkert zou het niet alleen gedaan hebben, iedereen die links was had het gedaan. Generaliseren heet dat.

• J.W.

Hier heb ik dus echt geen zin om op in te gaan. Wat een onzin zeg!

Wim Kok en rechtse politiek? laat me niet lache zeg.

• J.W.

Ja hoor Snips kabinet Kok rechts? hahahahahahahahha

• SNIPS

Je moet kijken naar het beleid en niet naar de kleur van “the company Logo”

Freerk.

• stefan30

hoezo haat zaaien tegen moslims,ben jij wel eens op het moslim forum geweest sue ellen?zo niet ga daar dan maar eens kijken dan weet je niet wat je leest,daar hebben ze geen hoge pet op van de nederlanders hoor en of je het nou goed bedoelt of niet ze mogen je gewoon weg niet enkel en alleen al omdat je geen moslim bent,de 1 discrimineerd nog harder dan de ander,mijn ogen zijn alleen maar meer open gegaan toen ik eens een kijkje daar ging nemen.ook daar geld ben je niet voor me dan ben je tegen me,haat zaaien dus tegen alles wat geen moslim is.en als je er wat van zegt dan zeggen zei gewoon,wat doe je hier dan nog,er valt niet te praten met jou,broeders en zusters ik roep jullie op om steef te negeren.ook de paus zou branden in de hel,over samir a welkom terug broeder,die klap die hij gaf bij zijn vrijlating ach wat had die man daar ook te zoeken je gaat daar toch ook niet met je camera staan dat is om moeilijk heden vragen.neeee sue ellen je moet toch eens verder kijken dan dat je neus lang is hoor.

• SNIPS

En op dat prikbord komen ALLE moslims van de HELE wereld en die hebben ALLEMAAL een hekel aan ALLE nederlanders… Wauw, wat een kortzichtigheid.

Ik woon in een buurt waar het merendeel moslim is, voor zover ik het merk zijn het allemaal hele aardige mensen.

Freerk.