Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zonde

• wouter

wat een zonde, vanavond gekeken naar een docu over theo.

we zijn weer iemand kwijt die de mogelijkheid had de discussie te voeren in de media en dat ook deed.

het grijze muizen gekakel is weder gekeerd, wie roept er nog wat wie vraagt er nog wat, wie lokt er nog reacties uit over controversiele onderwerpen ?

wat een zonde!

We schijnen niet te begrijpen dat het juist die types zijn die iets los maken bij de burger en bij de politiek, maatschappelijke discussie vraagt om dit soort schreeuwerige types.

wat een zonde, mogelijkheden om zeep geholpen.

http://www.avro.nl/hogebomen/pages/gasten2005/theo_van_gogh.asp

• Gerrit

Ik heb net ook met een brok in m'n keel zitten kijken.

Vond het een mooi en eerlijk portret. Liet veel van Theo zien en wat er achter die grote mond schuil ging. De verhalen over z'n jeugd en hoe hij is opgegroeid hebben veel indruk op me gemaakt.

Wouter schrijft dat de maatschappelijke discussie vraagt om dit soort schreeuwerige types.

Wat vindt je dan van dit weblog: http://www.delachendesjaal.nl/ ???

• snips

De mogelijkheden zijn er nog steeds. Ik word vreselijk moe van mensen die maar zeuren dat een man als Theo zo belangrijk was voor de discussie, en nu is 'ie weg, en de maatschappij kan niet zonder dit soort mensen. Pff. HALLO! Vorm dan een mening, neem een standpunt in en trek je muil open. Die iets, maar stop met zeuren. Laten we nou niet doen alsof er net weer een Christus aan het kruis is genageld.

Freerk.

• wouter

ik discusieer geef mijn mening en ben bezig met onze maatschappij

maar wie hoort mij

het gaat erom dat ze hun nek uitsteken iedereen kan een mailtje maken en

vinden dat een ander zeurt maar dat maakt geen indruk

mesen als theo lokken discussie uit, of je het nou wel of niet met hem eens bent

kijk lekker naar nova en schrijf een mailtje aan onze politici dat maakt indruk

geef mij maar iemand die toegang heeft tot de media als burger en daar gebruik van maakt

zou jij dat doen ?

wij wachten met zijn allen af om het dan of eens te zijn met een man als theo of er op afte geven

allebij goed.

noodzakelijk volgens mij voor een samenleving als de onze

kleurrijke figuren maken wat los, daarbij hebben ze vaak veel te melden

wie is jou held ?

• wouter

bedankt voor deze tip.

bijzonder

wouter

• snips

Het klonk alsof je het idee had dat alles verloren is omdat Theo er niet meer is, alsof hij een soort heilige is. Iedereen kan zijn of haar muil openen en iedereen kan de media opzoeken. Maar dat moet je dan wel doen. Theo heeft uiteindelijk weinig voor elkaar gekregen en het merendeel van de tijd was hij alleen maar aan het jennen omdat hij dat leuk vond. Begrijp me niet verkeerd, ik was een liefhebber van Theo en ik vind het vreselijk dat hij dood is, maar om nu te stellen dat we terug bij af zijn omdat Theo dood is - nee, dat weiger ik te accepteren. Je kunt ook in de je eigen omgeving de discussie aanzwengelen - wat belet je?

Ikzelf heb geen held, ik ben volledig autonoom en hoef me niet op te trekken aan iemand. Ik heb mijn mening en mijn overtuigingen en die verkondig ik via de kanalen die tot mijn beschikking staan. Op het moment voornamelijk via internet.

Freerk

• Doosje2

Je durft nogal!

Veel mensen in Nederland trokken en trekken hun mond open, Van Gogh was er ook zoeen.

Alleen had die man wel toegang tot de media!

Dus hou aub je mond en denk een goed na.