Sorry maar ik moet dit gewoon even kwijt.
Mensen die hun geloof “misbruiken” om mensen dood te wensen of zich door hun geloof beter voelen dan mensen zonder of een ander geloof, zijn naar mijns inziens niet echt instaat om in deze sameleving te fungeren en daarom denk ik dat het beter is dat deze mensen vertrekken uit nederland.
Ik heb geen geloof maar heb wel respect voor andere en ja zelfs voor vrouwen (ik durf ze zelfs een hand te geven zonder dat ik in de verleiding komt) en mensen die in een god geloven
Ik denk ook dat Pim inderdaad gelijk had met de uitspraak “de Islam is een achterlijke cultuur ”. Mensen die zo radicaal in de islam kunnen geloven lopen gewoon een paar eeuwen achter, ook het christendom heeft deze tijd gekend maar wij hebben elkaar leren respecteren en waarderen in de afgelopen paar eeuwen.
En voor de moslims die maar blijven reageren van “ja maar niet alle moslims zijn zo en julie mogen niet zo generaliserenâ€Â…….NEE DAT KLOPT WE HEBBEN HET OOK OVER DIE RADICALE MOSLIMS………maar doe er dan wat aan, als wij er wat van zeggen dan discrimeren we…….terwijl ze op dit moment de echte Islam belachelijk maken over julie rug….pakken ze dan zelf aan….weer zulke mensen uit je moskee roep ze op het matje geef ze een draai om de oren…….weet ik veel wat je doet…maar doe het……alleen dan krijgt de Islam weer respect en alleen dan laat je de mensen zien dat de Islam ook een goed geloof kan zijn…want nu gelooft bijna niemand meer dat de Islam een goed geloof is.(ik ook niet trouwens)
En voor de iman die geen hand wil schudden van een vrouw.
Het blijkt maar weer hoe ziek de moslims in zijn in je hoofd is…….ben je bang om door de aanraking van een vrouw al weer in de verleiding komen………..het verklaart wel waarom veel vrouwen last hebben van moslim jongeren in discotheken en zwembaden………..maar wat is dan de oplossing moeten de vrouwen die niet zo radicaal of helemaal niet in de islam geloven maar in burka s lopen !!!!???? ………..dacht het niet …als een vrouw in een kort rokje wil lopen mag dat maar val onze cultuur niet lastig hoe achterlijk die ook in jou ogen is……..want het is wel onze cultuur en met ons bedoel ik iedereen die die weet wat normen en waarden zijn en die zijn buurman/buurvrouw kan respecteren en waarderen en ja zelfs als die homo is.
Als je het allemaal niet aan kan blijf dan lekker in je hol zitten of vertrek naar een land waar het wel normaal is om op jou manier te denken en te praten.