we lopen met ze alle op iedereen die buitenlands is te schelden maar heb je de laaste tijd wel eens om je heen gegeken hoe het nederlandse volk zich gedraagd tegen over elkaar, ik vindt het echt niet normaal meer ik vindt ons volk een @!#$ volk al ben ik het zelf. Niemand heeft meer wat voor elkaar over, een stom voorbeeld messchien maar ja, ben in de supermarkt heb 2 pakjes boter en vraag of ik ff voor mag want die dame had een hoop boodschappen en de dame daar achter ook nou spoor jij wel heb zelf ook helemaal niet zo veel boodschappen dus sluit maar lekker aan EN BEDANKT HE zei ik. Ben in het postkantoor en een dame van in de 50 wordt gebeld op haar mobiel en staat nog te wachten op haar beurt toen ze aan de beurt was, was ze nog steeds in gesprek en de dame achter de balie begint tegen haar uit te vallen en zegt mevrouw ik ben er niet van gediendt dat u belt als u aan de balie staat ik ben er opersoonlijk gewoon niet van gediendt ja wilt je dat dus niet doen. PARDON!!! dus om dat zei er persoonlijk niet tegen kan dat die dame aan het bellen was werd de dame gewoon gedwongen om op te hangen. Nou gekker moet het niet worden kijk als je die dingen gewoon anders formuleerd en op een andere toon zegt is het al heel anders maar niet zo, zo ga je niet met mensen om. Ik werk in de horeca en werk dus alleen maar met mensen nou ik vindt ons volk vrezelijk dat meen ik echt ik ben pas 20 jaar oud maar ik heb het al gehad met ons we zijn ASSO en onbeschoft en het is echt IKKE IKKE IKKE nou @!#$ you

ik maak elke dag wel zo iets mee laast op me werk een man vraagt mag ik afrekenen ik andwoordt ja tuurlijk ik pak ff u bon ik wil nu afrekenen meneer ik pak eerst ff u bon ik wil nu afrekenen anders ben ik weg WAT!!! ik sprong bijna uit vel meneer bent u doof of zo zeg.

DIT IS MIJN MENING