Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Prikbord tijdelijk gesloten

• theo-van-gogh.pagina.nl

Op de morgen van 2 november 2004 werd Nederland geconfronteerd met de brute moord op de 47-jarige Amsterdamse schrijver en cineast Theo van Gogh. Naast het direct samenstellen van de theo-van-gogh.pagina zijn een aantal beheerders van Startpagina, een tweede uitdaging aangegaan. Gelegenheid werd geboden dit prikbord te bezoeken waar ieder zijn of haar zegje kon doen. Bezoekers dienden zich aan spelregels te houden. Berichten met racistische of haatdragende teneur werden geschrapt.

Van de bijna 15.000 bezoekers meldden zich 362 mensen aan die ongeveer 2800 berichten plaatsten. Dat emoties daarbij hoog opliepen is voorstelbaar.

De moderators hebben zich terughoudend opgesteld in het geven van reacties op de postings. In enkele gevallen is, zonder opgaaf van reden, besloten sommige postings te verwijderen. Dit is niet altijd in dank afgenomen.

Na een week van felle en emotionele discussies wordt dit prikbord gesloten. De berichten geven reacties weer gedurende de week na de moord. Het archief blijft toegankelijk; er kan echter niet meer worden gereageerd. Ook kan geen nieuwe discussie worden gestart.

Allen bedankt voor de bijdrage aan dit prikbord.

Met vriendelijke groet,

de beheerders

• Wil

Wat jammer waar kunnen wij verder gaan met discussies, meningen, opmerkingen gaan plaatsen? Degene die ik gezien heb vind vrij grof over en weer dit was juist een nette forum. En euh hebben jullie mijn opmerking over een chat koppelen aan prikpagina gelezen?

• kappie

vind het erg jammer dat dit nu gesloten word….

waarom eigenlijk????????

• Wil

Misschien dat wat er nu gebeurd is, dat men het nog niet nodig vind om een goed net discussie forum aan te houden. Wij gaan weer lekker verder slapen lijkt het wel.

Waarom nemen ze geen prikbord van Nieuwsvandaagprikbord, want wij hebben het de laatste paar dagen niet alleen over theo gehad maar ook wat in het nieuws voorkwam. Zo'n forum heb ik nog niet gezien toch?

• Wil

Das snel

• Sonja

Nou ja………..

Nu breek mijn klomp.

Denk wel dat velen het niet snappen, maar goed is jullie keuze.

Had gisteren al gezegd dat ik grote vraagtekens had over jullie als beheerders.

Ik voel gewoon dat er iets niet klopt en slapen doe ik s'nachts natuurlijk.

Ben niet van gisteren!!!!!!!!!!!!

Sonja

• romke van dijk

Ik weet niet of dit er nog opkomt maar ik vind het jammer. Ik dacht dat praten toch een van de weinige mogelijkheden was om begrip te kweken voor elkaar.

Ik dank in ieder geval iedereen die met elkaar in discussie is willen treden. Misschien komen we elkaar nog eens tegen.

En laten we er maar het beste van hopen.

• anita

jammer ik kon hier mijn ei kwijt.

• Bassie

Het gehakketak van Neutraal en Lex had wel amusementswaarde. Dat moeten we dan toch wer missen. Misschien kunnen ze hier nog even melden op welke andere plek ze op elkaar willen gaan katten.

• Sonja

Bedankt voor het opzetten van deze prikbord.

Voor de geinterseerde heb ik een vervangende forum gemaakt.

Men kan hem vinden op www.onze-stem/forum/index.

Is nog niet helemaal af, dus welkom allemaal

Is een site waar alle gegevens komen zoals kiestijd, kamerleden, emails e.d.

Ook daar kan men hun ei kwijt over dagelijkse gebeurtenissen.

Sonja