Mijn vader gaf mij de haat voor de Duitsers mee. Demonstraties tegen de kernenergie was “not done” bevorderde de vooruitgang. Den Uil was tegen de ondernemers. Ik kan zo nog wel even doorgaan. De moord op Pim Fortuin greep mij zeer aan, gezien voorstaande heb ik dit niet geuit en zelf verwerkt. De moord op Theo doet voor mij de deur dicht. Dit is voor mij de limit. Vanavond , 9 november, zag ik op Nova een uitzending over de diverse moskees. Een advocaat verkondigde hier dat wat binnen de diverse moskees aangetroffen werd, niet verwijtbaar is. Dit omdat dit of geschreven is door derden of van buiten komt. Nederland gaat ten onder aan regels, waar de advocaten telkens weer een uitzondering op vinden. Voor mij geldt recht is, datgene wat je ook je moeder of broer niet aandoet. Er moet weer meer respect komen voor de politie, een leeraar is meester of mijnheer, geen Jan of Piet. Onze jeugd moet opgevoed worden. Ben zelf afkomstig van het “platteland” dus echt een Nederlander, zonder de stadsmens te kort te doen. Heb mij door de gebeurtenissen nu laten voorlichten over emigreren naar Ierland of IJsland. Vraag mij wel af of alle commotie welke nu hier speelt ook zo benaderd wordt in andere landen zoals Syrie, Iran, Amerika vul maar in.