Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bedankt AIVD

• Wil

Wat wij (de aivd dus) te weten is gekomen over de extremisten is terecht gekomen bij de extremisten/radicalen…………..Hoezo dom.

• J Borgers

En nog wel van binnen uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Wil

Dit is toch wel een hele domme fout.

• Bob van Duin

Ik was stom verbaasd dit te horen hoe kan dit heeft iemand dit zich wellens afgevraagd

• J Borgers

Dat zie je maar weer alles is zo lek als een zeef.

• Wil

Er komen zoveel dingen op mij af, dat ik gewoon te moe ben om erover na te denken hoe dit weer kan gebeuren.

• Wil

Dan moeten ze always maandverband op hun bekkies plakken, absobeert goed…:)

• kappie

wat heeft de aivd nou betekent de laatste jaren…

ik heb soms het gevoel dat de aivd zwaar achterloopt….technologisch en expertise,

buiten dat is het verhaaltje privacy volgens mij een extra moeilijkheidsgraad om te kunnen werken….

ik ben er voor om een dna database aan te leggen….iedereen moet dus dna inleveren ook nieuwkomers…volgens mij maakt dat het een stuk makkelijker…

privacy?ik heb niet de illusie dat onze regering niet van iedere nederlander een klein dossiertje heeft….

• Wil

Dat is een idee, een database aanleggen.

Maar euhhhh hoeveel illegalen hebben wij ook alweer?

• kappie

erg veel….

maar het zou het opsporen een stuk vergemakkelijken….

dna komt niet voor in database? gelijk doorsturen naar een uitzetcentrum…volgens mij staat er nog 1 leeg in het noorden…en de eerste de beste volle boot wegsturen….