Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Brandstichting school Uden

• Wil

Moord in nederland om je mening is niet te begrijpen.

Brandstichting van zowel Moskeeen, kerken,scholen.

Dit gaat uit de hand lopen, voor zowel de Moslims, als de niet Moslims.

Waar gaat dit eindigen.

• anita

o mijn god !

nu zijn ze te ver gegaan !

mijn kind moet morgen naar school !

mijn gevoel is dat de extremisten van de andere kant niet schuwen om een bom ofzo te gooien op een nederlandse school waar de kinderen in zitten .

ik hou mijn kind thuis !

zit in tiel ! ook veel marrokanen ! niet racistich bedoelt !

help !

• Teyco

dan zuller er vast ook veel marrokaanse kindjes bij je kinderen op school zitten…

• anita

Nou ik weet het niet meer maar de sneeuwbal is gaan rollen. Het is een speciale school voor autischtische kinderen. Ik weet niet of er marokanen zitten. Ik hoop het mischien laten ze die school dan met rust.

• J Borgers

Dit raakt kant nog wal, het slaat ronduit nergens op, je kan nergens op vooruit lopen uit welke hoek dit komt, je kan wel wat roepen, maat daar pas ik voor, ik ga niet voor mij buurt spreken.

In iedergeval moeten de daders genadeloos worden aangepakt klip klaar duidelijk.

• Wil

Teyco sorry effe een lach er tussen door heerlijk damnnnnnnn je bent een droogkloot whahahah

• Wil

Update er stonden leuzes en rip theo, duhhhhhhhhhh weet je welke kant het van daan komt.

• J Borgers

Ik niet jij wel dan, kijk wat er opstaat als geschrift zegt mij totaal niets, een ieder kan er opzetten wat hij wil.

Nee sinds de brandstichting in Den Haag waar 6 mensen op vreselijke wijze de dood vonden ben ik heel voorzichting om met een vinger te wijzen naar wie dan ook.

Kijk toen stond heel Nederland op zijn kop zelfs vooraanstaande uit Turkije kwamen nog vertellen dat het een rascistische aanslag was, en wat bleek later ?

• floor38

Zo had ik het nog niet gezien dat iedereen het wel neer kan zetten mijn eerste gedachten ging toch uit naar die stomme jeugd die niks beters te doen hebben, Het kan idd zo zijn dat……. met de wijzende vinger naar…. ja ik ga nadenken

• J Borgers

Floor het maakt niet zoveel uit van wie en wat, het is gewoon afschuwelijk er zouden nog maar eens kinderen of mensen binnen zijn geweest, je mag er niet aan denken