Oproep op internet dus. Dreigen is makkelijk. Het uitvoeren godzijdank niet.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsYasmine,
ik proef iets in je toon alsof je wil zeggen dat wij dit goedkeuren of zo….
ik zal voor de zoveelste keer herhalen en misschien lees je het dan dit keer wel, IK BEN TEGEN ELKE VORM VAN GEWELD/VERNIELING/DREIGING enz enz…
even ter zijde….dit is dezelfde groep die ook met aanslagen dreigde als NL zijn troepen niet uit irak terug trekt…….
Nogmaals verzoek ik je deze mensen niet in een kamp als mij of de grotendeels gematigde moslim te plaatsen….wij voeren al veel langer oorlog met dit soort groeperingen als NL, wij hebben ook velen malen meer doden aan dit soort organisaties te danken……dode moslims wel te verstaan….deze strijden zoals in Algerije, Marocco, Turkije zijn al tien tallen jaren gaande….
Nee Teyco, dit is alleen voor die brute slachters bedoeld, en ik dacht niet dat jij daar bepaald bij hoort, jij staat gewoon met twee benen op de grond, maar wees nu eens niet zo snel op je tenen getrapt, want daardoor zijn er al een hoop erge dingen gebeurt.
En ach, ze doen maar, maar vergis je niet, want die groep uit de krant heeft al heel veel mensenlevens gekost.
dit gedeelte zort ervoor dat ik me dan toch aangesproken voel….
"Maar het valt mij op, dat geen één ismaliet of moslim, de pogingen tot brandstichtingen van de Nederlandse kerken hier bespreken.
Is dit niet erg voor jullie, of staan jullie hier volkomen achter?
Ach mij doet het niets, zolang er maar geen slachters opstaan, om een medemens te vermoorden. "
maar als jij zegt dat je de extremisten bedoeld no offence…
dan mijn excuses…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?