Nogmaals onder de aandacht, wat ik zelf al concludeerde wordt bevestigd, alles wat geld heeft en/of gestudeerd dus ook de allochtonen vluchten weg uit dit achterlijke land
Wat achterblijft zijn de ongeschoolde domme armoedzaaiers
En ja ben ik er ook een van,maar ik kom er voor uit wat is jullie excuus????
Wordt gezellig hier
Nederlanders willen land uit
door Annemiek Paping
CULUMBURG - Informatiediensten voor emigratie zijn de afgelopen week bestookt met vragen van Nederlanders die serieus overwegen ons land de rug toe te keren om hun heil te zoeken in een ‘sociaal veiliger’ omgeving.
De bezoekersaantallen van de website www.emigratie.nl, van Buysse Immigration Consultancy, waren vele malen hoger dan anders met een absolute piek in het weekeinde. De geplande informatieavonden over ‘verre landen’ zijn al bijna volgeboekt.
“Veel landgenoten speelden al langere tijd met het idee te emigreren, maar de moord op Theo van Gogh gaf voor hen de doorslag”, zegt Rosita Setz, mede-eigenaar van BIC. “Als belangrijkste reden noemen ze de toenemende onvrede over de tolerantie van onze samenleving.”
De vlucht naar het buitenland doet zich reeds een aantal jaren voor, maar wordt de laatste tijd steeds sterker. “Eerder speelden vooral economische motieven een rol”, weet Setz. “Nu gaat het om het leefklimaat en ruimte.” Vooral Nieuw-Zeeland is in trek.
Vorig jaar vertrokken ruim 26.000 mensen naar het buitenland, voor het eerst in twintig jaar meer dan zich in Nederland vestigden.