Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nederlanders vluchten weg

• lex

Nogmaals onder de aandacht, wat ik zelf al concludeerde wordt bevestigd, alles wat geld heeft en/of gestudeerd dus ook de allochtonen vluchten weg uit dit achterlijke land

Wat achterblijft zijn de ongeschoolde domme armoedzaaiers

En ja ben ik er ook een van,maar ik kom er voor uit wat is jullie excuus????

Wordt gezellig hier

Nederlanders willen land uit

door Annemiek Paping

CULUMBURG - Informatiediensten voor emigratie zijn de afgelopen week bestookt met vragen van Nederlanders die serieus overwegen ons land de rug toe te keren om hun heil te zoeken in een ‘sociaal veiliger’ omgeving.

De bezoekersaantallen van de website www.emigratie.nl, van Buysse Immigration Consultancy, waren vele malen hoger dan anders met een absolute piek in het weekeinde. De geplande informatieavonden over ‘verre landen’ zijn al bijna volgeboekt.

“Veel landgenoten speelden al langere tijd met het idee te emigreren, maar de moord op Theo van Gogh gaf voor hen de doorslag”, zegt Rosita Setz, mede-eigenaar van BIC. “Als belangrijkste reden noemen ze de toenemende onvrede over de tolerantie van onze samenleving.”

De vlucht naar het buitenland doet zich reeds een aantal jaren voor, maar wordt de laatste tijd steeds sterker. “Eerder speelden vooral economische motieven een rol”, weet Setz. “Nu gaat het om het leefklimaat en ruimte.” Vooral Nieuw-Zeeland is in trek.

Vorig jaar vertrokken ruim 26.000 mensen naar het buitenland, voor het eerst in twintig jaar meer dan zich in Nederland vestigden.

• romke van dijk

Zoals ik al eerder zei. Waar is het dan zoveel beter?

• neutraal

Ik ben DIK tevreden in Nederland en zou nergens anders willen wonen.Ik vind het gras hier heerlijk groen! Ik geniet van de seizoenen, die naar mijn idee nergens zo mooi en afwisselend zijn als in Nederland.Wanneer je angstig en ontevreden bent, zul je dat elders waarschijnlijk ook zijn. Vrijheid is tevreden zijn met wat je hebt.

Count your blessings!

• Wil

Ik kan ook niet zomaar weg uit nederland, en dat heeft niets te maken met ongeschoold en dom zijn.Tegenwoordig is het leven duur in nederland, dus van sparen komt eigenlijk weinig.Ook dankzij de regeringen die al die jaren aan het klooien zijn geweest.

Maar wie weet in de toekomst……..

• lex

Fijn dat er nog iemand te vinden is die nog in de toekomst gelooft!

Geniet er nog maar van

• Wil

Pffffffffffffffffff