Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nogmaals voor lex....

• Teyco

lex dit heb ik eerder geplaatst en je was de eerste die reageerde, maar natuurlijk op een manier dat die inhoudelijk niets meebracht…hier nogmaals de tekst en jou antwoord daaronder…doe aub eens je best om antwoord te geven…kom op je kunt het!!

Ik wil toch even mijn ei kwijt over Geert Wilders…

kijk dat men boos is kan ik helemaal begrijpen, dat men wil dat er bepaalde groepen mensen aangepakt worden, kan ik ook helemaal begrijpen en ben ik ook helemaal mee eens….

maar denk nou eens realistisch ipv romantisch…..denk je nou echt dat Geert wat kan doen?? Denk je nou echt dat indien Geert zelfs de grootste partij wordt nog daden aan zijn woord kan plaatsen…denk nou eens na…denk je dat NL een staat is die bepaald over wat er wel en niet kan?? dit zijn afspraken die al lang gemaakt zijn op europees niveau..Daarbij moet je ook rekening houden met het feit dat je een regering moet vormen en dus met andere partijen in zee zou moeten gaan….welke partij?? lpf….vvd….?? dat zijn de groepen waar meneer wilders de stemmen van afpikt wat blijft er dan over van die partijen??

Ik heb meneer wilders vaak op televisie gezien en ik kan me voorstellen dat hij bepaalde groepen in de samenleving (helaas niet de slimste) aanspreekt, maar zie je meneer wilders ook in brussel met de grote leiders van europa dit soort taal uitkramen……nee….wees nou eens reeel…uitspraken als ik lus ze rauw om vervolgens beveiliging te krijgen en onder te duiken…kom nou…wees eens eerlijk…kijk jezelf in de spiegel in je eigen ogen en zeg Geert…yes!!…sorry hoor maar hier moet ik echt om lachen…die man is alles behalve geschikt voor politiek…daar komen de mensen nog wel achter hoor daar maak ik me absoluut niet druk om…men vergeet vaak dat politiek een complexere materie is dan men denkt….het gaat allemaal nog niet zo makkelijk….wat hij wel zou kunnen doen is subsidie verstreken voor mensen die het nodig hebben om vaker in de spiegel van de kapper te kunnen kijken..hahhaah (geintje)…

nee Geert wilders is mijns inziens een malloot….een die met populistische uitspraken teert op de onderbuikgevoelens van de samenleving, dit geld ook voor naarwijn….laats zag ik een kennis programma waar links tegen rechts opnam….de eerste vraag was volgens mij…wat heeft Beatrix haar moeder cadeau gedaan op het moment dat zij de troon overnam…hier thuis zongen mijn vriendin en ik in een koor….koningendag………ik zweer het ze wisten het antwoord niet….we hebben hier in een deuk gelegen…echt ongelooflijk…

——————————————————————————————————————

het antwoord van lex:

Tuurlijk zeiden ze van Pim ook

NEE DE HUIDIGE PARTIJEN HEBBEN NEDERLAND GROOT GEMAAKT GAAT LEKKER HIER HE!!!!

Je bent aardig gehersenspoeld door de linkse kerk

Weltetrusten

———————————————————————————————————————

• ed

als het kabinet nu valt pakt wilders zeker 30 zetels

• J Borgers

Denk je dat NL een staat is die bepaald wat wel en niet kan, dat is ook wat je zegt !!!!!!!!!!!!!

Ja natuurlijk bepaald Nederland wat wel en niet kan, dacht jij soms dat Nederland een stad of dorp is binnen Europa.?

Nee Nederland heeft internationale verdragen ook binnen de EU, maar Nederland is een zelfstandige staat die zelf bepaald wat binnen haar grenzen wel en niet kan.

En als er mensen zijn die menen op Wilders te willen stemmen waarom niet?

Of wil je mensen dwingen op wie te stemmen? Dat kan en mag niet.

Nogmaals laat mensen in hun eigen waarden en zelf uitmaken wie zij willen kiezen.

• Lomo

…en dan weer een herhaling als toen met de LPF…

Van mij had Pim toen best minister-president mogen worden, dan hadden we na drie maanden weer verkiezingen gehad en dan was alles weer zo als het was en dan konden weer normaal doen… en nadenken over de puinhopen van Pim…

• Lomo

…en wie hier echt voor het zeggen heeft zijn de grote industrieen en de banken…

en de politiek loopt er achteraan

• mark

prachtig dat we hier succesvolle banken hebben en industrieen. Dat zorgt voor een hoog levensstandaard en zorgt ervoor dat we hier kunnen discussieren

Nee, de sharia zou je moet invoeren. Daar kom je verder mee.

• Excalibur

Je weet niet wat je zegt LOMO..Pim is vermoord voor hij zijn woorden om kon zetten in daden!

Val me niet lastig met die onzin!

• lex

Het is jou mening dat die WILDERS er niets van bakt een pannenkoek is!

Maar met mij zijn er honderdduizenden zo niet miljoenen die dit beleid, de criminaliteit,het gedogen spuugzat zijn!

Elke enquête zal het je vertellen ,de bevolking wil zware straffen is de onveiligheid en het gedogen zat

Het roer moet om met deze regering gaan we zeker naar de kloten dan maar Wilders een kans of zie het als een signaal!!

Noem ons dom maar vergeet niet we zijn een zeer (zwijgende)meerderheid net als in België

Zal me ook niets verwonderen dat Wilders ook verboden wordt

Pappen en nathouden en zakken vullen dat is de regering volgens velen

Welterusten houd moed en blijf hopen :-)

• lex

Wilders: regering niet verantwoordelijk

Uitgegeven: 9 november 2004 16:30

Laatst gewijzigd: 9 november 2004 16:31

AMSTERDAM - Geert Wilders is nog steeds ‘woest’ over de situatie waarin hij zich bevindt, zo verklaart hij dinsdagmiddag tegenover Novum Nieuws. Hij houdt de regering echter niet verantwoordelijk voor de bedreigingen die hij ondervindt: “Dat zijn de idioten die mij hebben bedreigd.” Het Tweede Kamerlid Wilders wordt na de moord op Theo van Gogh permanent bewaakt.

Door zijn kritische uitspraken over de islam heeft ook Wilders bedreigingen ontvangen. Zo staat op internet een filmpje waarin het Kamerlid wordt bedreigd met onthoofding. Inmiddels zijn drie mensen opgepakt die worden verdacht van de bedreiging van de parlementariër.

Wilders is ‘ontzettend gemotiveerd’ om zijn werk voort te zetten. Het Kamerlid, dat onlangs uit de VVD stapte en zijn eigen partij oprichtte, wil de rechtsstaat ‘in ere herstellen’. Zijn eenmanspartij Groep Wilders staat in de peiling van TNS Nipo op negentien zetels. Dat zijn er tien meer dan vorige week, vlak voor de moord op cineast Theo van Gogh.

Het Kamerlid zegt de excessen in de samenleving te willen aanpakken. “De regering is in slaap gebleven. Mijn voorstellen zijn jarenlang onder het tapijt geveegd. Ik weet niet of men nu wel wakker is”, zegt Wilders.

Ondanks zijn motivatie is hij nog steeds aangeslagen, vertelt Wilders. “Het gaat je niet in de koude kleren zitten, ik heb me wel eens beter gevoeld”, zegt de politicus. Wilders verklaarde vorige week dat hij bang is. Op de vraag of hij dat nog steeds niet is zegt hij: “Ik ben ook maar een mens.”

ZIE OOK:

NIPO: Wilders op negentien zetels

• Bob van Duin

Lijkt me beter de straat op te gaan en een grote betoging houden in den haag en de hele zooi plat leggen