Ik merk soms als ik sommige post nalees dat er vaak geemotioneerd gereageerd wordt op elkaar, dat mensen soms emotie ipv verstand gebruiken bij hun posts..
ik zou een ieder willen vragen om met respect met elkaar om te gaan, zo wil ik mijn geloofsgenoten (islam) vragen om wat vaker tot 10 te tellen voor dat je reageerd, dit zal je reactie alleen maar ten goede komen en zal de emotie doen vervangen door goede argumenten…
Het is niet erg als men de islam op bepaalde punten kritisch willen bekijken, dat is iedereens fundamentele recht, Ik vind ook niet dat je altijd je gelijk hoeft te halen op de ander, je moet ook zo zien dat indien een ander een andere mening heeft dit niet per defenitie vernaderd hoeft te worden omdat jij anders denkt…
sommige discussies zijn niet te winnen en zijn bijvoorbeeld te verglijken als je met iemand de discussie aangaat overdat vanille smaak lekkerder is dan aardbeien smaak…dit is smaak gebonden en voor de een is het een lekkerder dan de ander…is dit per defenitie verkeerd dan??