Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Islam zo slecht nog niet

• K@K

Wat is er dan verkeerd aan de Islam? De intrepretatie die men hanteert is niet correct. Ook wel te begrijpen als je al een universitaire opleiding gevolg moet hebben om er uberhaupt iets van te maken. Een voorbeeld: als ik stel dat de gedachtengang anders die van de islam de enige is, en de rest moet worden bestreden. Dan bedoel ik niet dat iemand vermoord mag worden omdat ie anders denkt/gelooft dan Islam. De gedachte van die persoon moet worden uitgebannen maar niet de persoon. Dit bereik je alleen maar met een dialoog en debat.

• Teyco

K@K ben het met je eens…

dialoog is de enige optie..

jammer genoeg heb je binnen de islam dus een groep extremisten die bepaalde teksten zo vervormen of zo interpreteren dat ze henzelf het recht geeft om te handelen in geweld…dit is nooit tollereerbaar en zal met harde hand beantwoord moeten worden, groot verschil in hoe dat zal moeten ipv hoe het nu gaat is dat men de moslims hierbij moeten betrekken en niet de groep in een hoek zetten en dan selectief proberen deze extremisten eruit te prikken, nee laat de moslim aktief meedoen bij het opsporen van de rotte appels die onder hen zelf bevinden…snappie:-)

• mark

gedachte uitbannen? Wat is dat voor enge lariekoek! De gedachtenpolitie rukt weer eens op.

• floor38

Het is maar net hoe je het leest, dat is met de bijbel god heeft toch ook verschillende aanhangers, jehova, zwarte kousen, katholiek, chirsten en nog veel meer. De mensen in (geloof) een dorp bij epen laten hun kinderen niet inenten als ze ziek worden en dood gaan dan is dat god's wil. Grubber vind ik dat Grubber vind ik het dat een ander over jouw leven mag beslissen ook al zijn dat je ouders

• Dotnet-soft.be

Elk geloof heeft zo zijn eigenaardigheden en zijn regels.En bij elk geloof heb je weer aftakkingen.Daar kun je niets aan doen,ieder gelooft op zijn eigen manier.