Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nog even dan is hij de grootste!

• lex

AMSTERDAM - Onafhankelijk Tweede-Kamerlid Wilders blijft het goed doen in de peilingen. Volgens een onderzoek dat TNS NIPO dit weekeinde uitvoerde mag hij op negentien Kamerzetels rekenen als er nu verkiezingen worden gehouden. Recente peilingen van Interview NSS en Maurice de Hond wezen ook al op een groeiende populariteit van de voormalige VVD'er.

In de NIPO-peiling blijft Wilders achter de VVD, dat op 22 Kamerleden mag rekenen. Volgens het onderzoek van De Hond streeft Wilders met achttien zetels zijn oude partij voorbij. De peiling van Interview NSS liet een veel kleinere winst voor Wilders zien. Hier staat hij op zeven zetels. De verschillen tussen de peilingen zijn toe te schrijven aan uiteenlopende meetmethodes.

Volgens het NIPO wordt de Groep-Wilders de vierde partij van het land, achter PvdA, CDA en VVD. De onderzoekers stellen dat niet alleen CDA en VVD zetels aan Wilders kwijtraken, maar ook linkse partijen als GroenLinks en SP.

• Teyco

Lex …

hahahahahhahahahahahahahahah…

sorry hoor maar elke keer als ik die naam Wilders hoor schiet ik gewoon in de lach..

laten we voor ons allen hopen dat Wilders nooit aan de macht komt (zal geloof ik ook nooit kunnen gebeuren maar ja ben geen helderziende)…..

Geert Wilders is niet de oplossing, nee hij is de olie die het vuur alleen maar meer zal doen opwakkeren…en ofdat de oplossing is???

ik betwijfel het…

• Lomo

en dat Wilders zijn haar blondeerd is toe daar aan toe en ik verwacht hem elk ogenblik met blauwe contactlenzen aan komt zetten…

• Teyco

hahahahaahahahahahah…..

dan gaat die zeker in-cognito……

• lex

Alle opmerkingen die ik hoor is een herhaling van wat ze ook van Pim zeiden!!

Als jullie hem zo lachwekkend vinden dan zeggen jullie eigenlijk honderduizenden stemmen op de inhoud van wat hij zegt

(Of al die mensen zijn dom)

Denk daar maar eens over na

• Lomo

…welke inhoud…?

• Teyco

ik dnek inderdaad dat veel mensen die op hem stemmen niet tot de slimste behoren….aangezien men bereid is op iemand te stemmen waarvan men het programma nog geen eens kent alleen maar de uistpraken aangaande de islam…lex volgens mij heb ik dit eerder gevraagd ook aan jou (maar kan me vergissen),,,, waar staat meneer wilder nog meer voor belave dan de uistpraken over islam….men moet natuurlijk meer doen om een land te runnen dan alleen over de islam te spreken….

waar staat de man voor, wat wil hij nog meer allemaal…of intreseeerd dat je niet als je op iemand stemd die de dienst uit gaat maken in NL….als dat zo is bevestig je het geen wat ik eerder noemde namelijk dat dat niet de slimste mensen zijn….:-)

• Excalibur

Op welk vuur en onderbouw je stelling eens Teyco!