Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Marokkaans consulaat besmeurd met uitwerpselen

• lex

Je moer er maar op komen ,nou ja beter als een brandbom natuurlijk

Marokkaans consulaat besmeurd met uitwerpselen

Uitgegeven: 9 november 2004 14:58

ROTTERDAM - Bij het Marokkaans consulaat aan de Calandstraat in Rotterdam is in de nacht van maandag op dinsdag een zak met uitwerpselen naar binnen gegooid.

Een woordvoerder van de politie meldde dat de zak dwars door een ruit is geworpen. De politie verrichtte geen aanhoudingen.

• Sonja

Is toch te gek voor woorden.

Waarom nou en wat willen ze nou bereiken?

Sonja

• Teyco

Is emotie Sonja…men moet daar doorheen kijken, is nooit goed te praten wat er gebeurt maar is nog altijd beter dan dat ze elkaar de kop inslaan of erger nog elkaar kapot schieten of zo…..

• Sonja

Maar Teyco, het roept toch ook reacties op en tot hoever gaat dit dan uitmonden?

Ik ben ook geëmotioneerd, maar ga jou of wie dan ook, niet besmeuren, of weet ik veel wat?

Sonja

• Teyco

Ben ik mee eens….

alleen dit was natuurlijk wel te verwachten, begrijp me niet verkeerd, keur het niet goed…maar feit blijft dat niet iedereen zo kan handelen als jij en ik, of m.a.w niet iedereen is zo slim als jij of ik…

wat is erger denk je…zoiets moeten constateren dat er een zak met poep door je ruit gegooid wordt of dat je weet dat iemand die moeite heeft genomen om een zak vast te houden zodat de ander de poep erin moet doen…die jongens/meisjes die dit hebben gedaan hebben zelf nog het meest viezigheid moeten ondergaan……dat is het mooie ervan…hahahahaha

• André

Mooi voorbeeld van relativeren ! Ondanks dat er een luchtje aan zit, letterlijk dan ! Als meer mensen zo “luchtig” gaan denken komt het weer helemaal goed !

• Teyco

Ik hoop het Andre…

het is zo makkelijk om die andere weg te bewandelen waarin je niet met elkaar hoef te praten……

lekker makkelijk…….