Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Spanningen grote steden.

• neutraal

Wanneer mensen dicht op elkaar zitten, ontstaan er veel eerder problemen dan wanneer je de ruimte hebt. Daarom waren en zijn de spanningen daar nu ook het grootst- je kunt je er nauwelijks aan onttrekken. In de provincie gaan de mensen veel relaxter met elkaar om. Ook autochtonen onder elkaar. Rotbegrippen trouwens-allochtonen en autochtonen. Hoog tijd dat begrippen als marokkaanse nederlander, chinese nederlander, enz. enz. eens echt ingeburgerd raken.

Advies-wanneer je in de stad woont, trek er lekker op uit naar buiten- zodat je af en toe wat afstand kunt nemen.

• Dotnet-soft.be

Ik woon zelf in een flat met allerlei nationaliteiten.Heb van mijn buren niet veel last,ook niet van de rest van de flat.Mijn familie bestaat uit 2 culturen:de Nederlandse en Turkse.Gaat allemaal uitstekend.Soms zou ik wel eens heel dat rechtse zooitje van Den Haag de oogkleppen willen afmeppen,om de andere kant van de intregatie eens te laten zien.

Het kan dus ook anders.

Maar waar ze in Den Haag mee begonnen zijn……

Vignetten voor ingeburgerde niet Nederlanders(gelukkig afgeschaft).

Alles waar ze nu mee bezig zijn is niet de niet Nederlandse burger zich welkom te laten voelen hier,ze jagen ze het land uit,door steeds meer met verstikkende regels te komen.

Ik heb het hier naar mijn zin in de stad,heb geen enkel probleem met de (ai) allochtone medemens.

In elke cultuur zitten helaas rotte appels die het voor de goeden verpesten,en daar zitten ook NEDERLANDERS tussen.

Scheer niet iedereen over 1 kam,maar haal de rotte appels ertussen uit!