Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

media is de hoofdschuldige

• Dotnet-soft.be

Weet je wat mij de laatste tijd heel erg opvalt?

Zodra er iemand bedreigd wordt,wordt er wel vermeld dat het om islamieten gaat,maat als een christen of een ander geloof iets doet,hoor je er niets van.

Dat Theo vermoord is is gewoon te erg voor woorden,maar als het door een christen gedaan was,had je niets over het geloof gehoord.Kijk maar naar Volkert,weet iemand welk geloof hij aanhangt?Dat is nooit in de media genoemd.

Ik praat hier niets goed,maar de islamitische gemeenschap wordt hier telkens in een hoekje gedrukt,niet alleen door de nederlandse media,maar wereld wijd.Is de media vergeten wat er in Noord Ierland gebeurt(waar katholieken en protestanten elkaar afmaken?)?

Theo richte zich op alle geloven,hij had overal zijn zegje over klaar.Nu is het toevallig een islamiet geweest die hem neergeknalt heeft.

En de goede islamieten worden nu nog meer met de nek aangekeken.

Zoals het er nu aan toe gaat krijg je straks weer een beeldenstorm,moskeeen die beklad en in brand gestoken worden,scholen die beklad worden.

Waar gaat het naar toe in Nederland.

Mensen,laat elkaar in ieders waarde.Extremisten krijg je door de regering en de media.Door hen worden mensen in een hokje geduwd en sommige mensen slaan dan door naar de verkeerde kant.

Het is raar maar naar mijn idee waar.

• Wil

Straks heb je de media niet meer nodig om iets aan te zwengelen.In andere landen filmen zij hun eigen aanslagen onthoofdingen al.En zetten zij zelf dit op het internet.Media geeft informatie maar tis aan ons wat wij ermee doen.Je kan geen haat/woede/enz.. overbrengen als er geen zaadje al is.

• Fokie

Hij heeft zelf de aandacht op zijn geloof gelegd.Door 2 brieven achter te laten.Het is dus niet de media maar hij zelf.

• mark

Niks toevallig.Met grote afstand komt van de extreme Islam, en van grote aantallen marokkaanse jongeren, de grootste dreiging in Nederland. Misschien dat deze constatering stigmatiseert, maar om de realiteit kun je niet heen.

• Wil

Ik denk dat ermee bedoeld wordt dat het zooooooooooooo uitgedragen wordt op de tv.Duhhh ik wil dat weten wat er aan de hand is in nederland.Dus ben het met je eens, als hij niet wilde dat iedereen in nederland moet weten dat het uit naam van is gedaan had hij geen brieven moeten achterlaten.Plus dat hij in de brieven vermeld dat ayaan ook op kan passen.

• Excalibur

Zo is dat!

Hij heeft de Marokkaanse en moslim gemeenschap hiermee echt geen dienst bewezen.

Ik hoop dat hij nu nadenkt over de gevolgen en ben blij dat hij alleen in zijn been is geschoten. Zo maakt hij het tenminste mee wat hij heeft aangericht voor zijn Nederlandse en Marokkaanse “broeders”..

• romke van dijk

Dat dacht ik eerst ook maar ik ben er nu van “overtuigd” dat hij vanuit zijn optiek zeer doordacht gehandeld heeft.